دسته‌بندی نشده

آموزش اتوکد 3D

هدف از این مقاله آموزش اتوکد حل عملکرد 3D نرم افزار است. در این مقاله با ما همراه باشید تا مهارت های لازم را برای حرفه ای شدن در این سری از آموزش اتوکد 3D ​​کسب کنید.

این آموزش جامع اتوکد 2021 نشان می دهد که معلمان ، مدیران مدارس و دولت این نرم افزار را به عنوان یک ابزار یادگیری برای مدارس در مالزی در نظر می گیرند. اصطلاحات – اتوکد سه بعدی ، طراحی مهندسی ، یادگیری ، یادگیری ، تجسم را لیست کنید. 1. مقدمه سیستم آموزشی کنونی دستخوش تغییرات بسیار سریعی است. در سال های اخیر ، یادگیری با کمک رایانه با نرم افزار کمکی رایانه به طور گسترده ای در آموزش استفاده شده است.

توسعه سریع فناوری چندرسانه ای امروزه منجر به تغییرات عمده ای در آموزش حرفه ای اتوکد می شود و راه را برای اطلاعات هموار می کند. آموزش فنی و حرفه ای مسئولیت زیادی در قبال استفاده روزافزون از نرم افزار یادگیری به کمک رایانه (CATL) منطبق با توسعه حوزه ICT ندارد. در روند آموزش و یادگیری ، معلمان از رایانه برای ایجاد ایده و خلاقیت بیشتر و بیشتر قابل تأمل استفاده می کنند. مهارت های معلمی که با CATL مطابقت دارد ابزاری مهم برای آموزش در سطح تسلط و استفاده از آموزش های فنی و حرفه ای محسوب می شود.

استفاده از نرم افزار CATL در آموزش و یادگیری به معنای استفاده برنامه ریزی شده و مناسب از رایانه برای بهبود کارایی و اثر بخشی آموزش و یادگیری است. رشته های نقاشی مهندسی برای کمک به بهبود جلوه های بصری دانشجویان باید از رایانه استفاده کنند. مطالعات متعددی برای ارزیابی اثربخشی نرم افزار کامپیوتر در بین مهندسان طراحی انجام شده است. تحقیقات یادگیری با کمک رایانه (CAL) معمولاً CAL را به عنوان مکمل یا جایگزین منابع یادگیری سنتی ارزیابی می کند و به طور کلی نشان می دهد که CAL به عنوان منابع با کیفیت بالا جایگزین یا برتر است.

محققان آموزش آموزش جامع اتوکد 2021 نشان داده اند که آموزش می تواند به جای آموزش انتقال دانش ، توانایی توسعه چنین فعالیتهای شناختی را ایجاد کند. نقشه کشی مهندسی نقشه مهندسی (ED) یک موضوع فنی است که دانشجویان مهندسی یا فنی برای تحصیل در فرم 4 و فرم 5 نیاز دارند. در این راستا ، دانش آموزان ابتدا باید در مورد شی think فکر کنند و سپس مناظر را روی کاغذ نشان دهند. تصور یا مشاهده ساختار اشیا from از زوایای مختلف برای بسیاری از دانشجویان دشوار است. در مورد تجسم ذهنی ، مانند طراحی اجباری ، دانش آموزان می آموزند که تصویر را بچرخانند تا شکل واقعی نمایش اصلی ، یعنی نمای بالا ، نمای جلو و نمای جانبی را منعکس کند.

دانش آموزان باید تمام دانش و درک خود را از نقاشی ها یا اشکال هندسی در موضوعات ED استفاده کنند. محققان در ادامه تأكید كردند كه دانشجویان می توانند با پشتیبانی از فناوری تصویربرداری ، مشكلات را در زمینه حرفه ای آموزش اتوکد حل كنند. . این با سایر محققانی که می گویند اکثر دانش آموزان به دلیل مهارت ضعیف در تصویربرداری در به کار بردن مفاهیم و نظریه ها برای حل مشکلات ED مشکل دارند سازگار است. توانایی تصویربرداری یک مهارت شناختی مهم در مهندسی ، به ویژه در ED است ، زیرا به توانایی مغز انسان برای دیدن اشیا یا نمادها و تفکر دو بعدی نیاز دارد. این دیدگاه توسط تعدادی از مطالعات پشتیبانی می شود که نشان می دهد موفقیت فرد در تصویربرداری ED به توانایی او بستگی دارد ، اما اگر توانایی تصویربرداری وی ضعیف باشد ، حل مشکل فرد دشوار است. مهارت های تجسم بخش مهمی از درک دانشجویان از آموزش مهندسی است. تجسم ، دستکاری روانشناختی بدن و اعضای بدن در دو و سه بعد است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا