دسته‌بندی نشده

آموزش افتر افکت برای ایجاد Hyperlapse

شما با گذراندن کلاس آموزش افتر افکت می توانید به موقعیت آموزشی افتر افکت مورد نظر خود برسید. شما می توانید این کار را انجام دهید اگر می خواهید یک میانبر برای آموزش افتر افکت داشته باشید ، لحظه ای وقت بگذارید و آموزش افتر افکت را یاد بگیرید و این مقاله آموزش افتر افکت را بخوانید.

امروز ما نحوه ایجاد هایپرپلازی را بررسی خواهیم کرد! بنابراین هایپرپلازی چیست؟ در واقع زمان مهم است.

بسیار خوب ، بنابراین ما به پایین موضوع می پردازیم ، اما اگر می خواهید نکات بیشتری در مورد چگونگی ایجاد یک جدول زمانی ثابت داشته باشید ، ما یک ویدیو در مورد آن در اینجا قرار داده ایم. درک این موضوع قبل از ورود به “نسخه پیشرفته تر” مفید است. به طور خلاصه ، کاهش حرکت به دلیل ثبت دوربین فیزیکی تصاویر متحرک در فضای سه بعدی است.

می توانستیم زمان زیادی را صرف صحبت در این باره کنیم ، اما من کاملاً مطمئن هستم که می خواهید قسمت “چگونه” را ببینید. پس بیایید دنبالش برویم!

 

ما لیست کارها را مرور خواهیم کرد و سپس کمی بیشتر به توضیح روند کار اختصاص خواهیم داد. چه کار می کنی

مکان خوبی پیدا کنید
تنظیمات دوربین خود را روشن کنید
کانون هایپرپلازی خود را انتخاب کنید
عکس گرفتن
بیا نزدیکتر
یک عکس دیگر بگیرید

کمی نزدیک شوید
یک عکس دیگر بگیرید
بشویید و تکرار کنید تا راضی شوید
خوب ، بنابراین این فرآیند اساسی است ، اما بیایید کمی بیشتر به آن بپردازیم.

من اینجا در ونکوور ، بریتیش کلمبیا هستم و اینجا سخت است که یک هیپرپلازی بد انجام دهم. تمام اوقات اتفاقات زیادی در حال انجام است ، که می تواند “چیزهایی که واقعاً برای فروش واقعیت گذشت زمان” بخشی از سقوط را آسان کند.

سوال اول ، سه پایه است یا سه پایه نیست؟ واقعا به شما بستگی دارد. اگر بخواهید می توانید از سه پایه استفاده کنید ، اما برای این مثال من فقط برای کف دست می روم. چرا؟ چون خیلی سریعتر است. برای به دست آوردن hyperalpses کاملاً روان ، به احتمال زیاد در کار با سه پایه موفقیت بیشتری کسب خواهید کرد. شما احتمال بیشتری خواهید داشت که عکس های شما به این شکل صاف باشند و مانند آن لرزش و عصبی کمتری داشته باشند. این بدان معنا نیست که عکاسی روان بدون سه پایه غیرممکن است ، اما هر آنچه را تصمیم بگیرید ، سه پایه یا کف دست را انتخاب کنید ، اصول زیر در مورد هر دو اعمال خواهد شد.

خوب ، پس اول از همه چیز می خواهید مکانی عالی پیدا کنید. اگر واقعا چیزی در عکس شما اتفاق نیفتد ، هایپرالپ کمی کسل کننده به نظر می رسد. من پیشنهاد کردم ، به فضای عمومی برویم و روی یک نقطه عطف از یک اهمیت تمرکز کنم. چرا؟ زیرا اگر ابر وجود داشته باشد ، و مردم در حال حرکت باشند ، دیدن گذشت زمان بسیار آسان تر خواهد بود. و با تمرکز بر روی نقطه عطف ، شما به عکاسی خود موضوعی را توجه بیننده می دهید و به وخامت خود جهت و هدف می دهید. یکی از بزرگترین مشکلات بسیاری از هایپرلاپس ها این است که اگرچه زیبا به نظر می رسند اما بدون هدف و بدون هدف سرگردان می شوند. اینجاست ، هدف شماست. روی هر کاری تمرکز کنید ، می خواهید آن را واقعاً متعلق به خودتان کنید.

اکنون که مکان خود را انتخاب کردید ، در اینجا یک نکته سریع ارائه می شود. وارد تنظیمات دوربین خود شوید و تا آنجا که ممکن است راهنماها و اندازه گیری ها را اجرا کنید تا بتوانید عکس های خود را راحت تر هماهنگ کنید. من قانون سوم شبکه ، نقطه مرکز نشانگر و همچنین سطح را دارم. وقتی همه چیز را پایین آوردید ، می خواهید بدانید که چگونه به طور مداوم عکس های خود را بگیرید.

شما می خواهید یک نقطه خاص پیدا کنید تا متناسب با ضربه شما باشد. این به شما کمک می کند تا بتوانید کادربندی را در ده ها ، اگر نه صدها عکسی که می گیرید ، ثابت نگه دارید. آن را روی یک سوم قرار دهید و مرکز آن شود. گفتگوی شما فقط مطمئن شوید که می توانید کادربندی را به راحتی انجام دهید ، مثل 200 بار پشت سر هم. بنابراین برای من ، من قصد دارم این قسمت از ساختمان را روی این قسمت از شبکه در اینجا متمرکز کنم. زیبا و ساده برای تکثیر. از اینجا ، شما فقط می روید برای گرفتن عکس ، یک فاصله خاص جلو بروید. برای من فقط یک قدم است. اگر می خواهید 3 قدم یا 10 قدم بروید ، کاملاً به خود شما بستگی دارد ، هر بار مسافت یکسانی را طی کنید. این باعث می شود حرکت واقعی سه بعدی دوربین در حالی که هر تصویر را با هم رشته می کنید ، در یک فضای ثابت و روان حفظ شود و به آن احساس کنید که در برخی از امکانات دوربین رباتیک است.

خوب ، پس بیایید این قدم را به جلو برداریم. شات را دوباره قاب بگیرید ، اطمینان حاصل کنید که آنچه را که قبلاً در دستورالعمل استفاده کرده اید ترتیب دهید ، سپس یک شات دیگر بگیرید ، یک قدم بردارید ، صف بکشید ، شات را بگیرید و شستشو دهید و تکرار کنید. بنابراین سوال این است که چه موقع متوقف می شوید؟ در اینجا ممکن است لازم باشد که مقداری ریاضی را از قبل انجام دهید. از خود بپرسید قرار است چه مدت زمان خود را تحمل کنید. بگذارید بگوییم من می خواهم مال من 3 ثانیه باشد. بعد ، از خود بپرسید که قصد انتقال فیلم خود را در چه فریمی دارید. مهم است. چون اگر 3 ثانیه در جدول زمانی 24 فریم در ثانیه بخواهم ، 72 تصویر مجزا خواهد بود. اما اگر قصد دارید با توالی 60 فریم در ثانیه کار کنید ، پس باید 180 فریم بگیرید! برای من 24 فریم در ثانیه را دوست دارم ، بنابراین به محض رسیدن به 72 تصویر ، می دانم که زمان تئوری خود را از نظر تئوری دریافت کردم. اما اگر من همچنان از شیوه سیستم عکاسی خوشم بیاید ، می توانم ادامه دهم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا