دسته‌بندی نشده

آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ

به طور کلی بازاریابی اینستاگرام بسیار مقرون به صرفه است و در دنیای مدرن امروز، به سرعت زندگی ما کیفیت می بخشد. پیگیری و گزارشدهی کمپینها: کمپینهای بازاریابی ممکن است شامل تعداد زیادی از اشخاص، ایمیلها، محتوا، صفحات وب، تماسهای تلفنی و موارد بسیار دیگری باشند. جامعه هدف شما بسیار گسترده است و مشتری کم نیست؛ باید برنامهریزی درست و اصولی داشته باشید. برای مثال، میتوانید برنامهریزی کنید تا زمانی که مشتریانتان به مرحله جدیدی از سفر مشتری وارد میشوند یا عمل خاصی را انجام میدهند، ایمیل و محتوای مخصوص به آن برایشان بهطور خودکار ارسال شود. هر دوره شامل یک کانال بازاریابی دیجیتال با جزئیات با چک لیست ها و نکات عملی است که می توانید در مورد کمپین های بازاریابی دیجیتال خود اعمال کنید. برای مثال میلرلایت ابزاری است که شما میتوانید به وسیله آن ایمیلهای مشخصی را در زمانهای خاص برای همه یا گروهی از مخاطبان خود به طور خودکار ارسال نمایید. برای مثال تصور کنید پس از ثبت نام در سایت، قصد دارید یک ایمیل خوشآمد گویی همراه با توضیحاتی دربارهی خدماتتان برای مخاطب تازه ثبت نام کرده ارسال کنید. همچنین، میتوانید اینگونه محتوا را در ازای دریافت اطلاعات تماس در اختیار خواننده قرار دهید، مشتریان راغب را جذب کنید و افراد را در سفر مشتری (سفر خریدار) خود هدایت کنید. This post has been generated by GSA Content Generator Demoversion!

و کانالهای رایج در هر مورد میپردازیم.

بر روی سه خط موجود در گوشه سمت راست بالای پروفایل خود کلیک کنید، سپس در روی تنظیمات در پایین پنجره وارد شوید. در این روش بازاریابی، شما تبلیغ وبسایتتان را در کانالهای مختلف بازاریابی به نمایش میگذارید و هر باری که کسی روی تبلیغتان کلیک میکند، شما به منتشرکننده تبلیغ مبلغی را پرداخت میکنید. در ادامه به توضیح برخی از تاکتیکهای دیجیتال مارکتینگ و کانالهای رایج در هر مورد میپردازیم. خوشبختانه ابزارهایی وجود دارند که به کمک آنها میتوانید ارسال پستهایتان را زمانبندی کنید. اگر برای شروع برنامهی همکاری در فروش خود آمادهاید همین حالا به صورت رایگان در پلتفرم دیما افیلیت ثبت نام کنید. ما می دانیم که این پلتفرم در ابتدا کمی نگران کننده است به همین دلیل این آموزش را برای شما در نظر گرفته ایم. اگر به اینستاگرام به دید یک پلتفرم برای رسیدن به اهداف بازاریابی خود نگاه میکنید، باید اصول و مبانی بازاریابی را بلد باشیم تا بتوانیم آنها را در اینستاگرام پیاده کنیم. در این نوع بازاریابی، شما محصولات یا خدمات کسبوکار دیگری را در وبسایتتان تبلیغ میکنید و به ازای ترافیک یا مشتریانی که برایش جذب میکنید، مبلغی را دریافت میکنید. شما در بازاریابی درونگرا با ارزشآفرینی برای مشتریان آنها را جذب خود میکنید، نه اینکه خود را به زور تبلیغات یا روشهای دیگر به آنها تحمیل کنید.

Article has been created by GSA Content Generator DEMO.

کمپینهای تبلیغاتی توییتر: در توییتر نیز، میتوانید با پرداخت هزینه، پست یا پروفایل خود را در صفحه نیوزفید مخاطب مدنظرتان تبلیغ کنید تا به اهداف خاص کسبوکارتان تحقق ببخشید. این شکل از بازاریابی در عصر مدرن باعث بروز انقلابی در مسیر بازاریابی و فروش شد، به طوری که بسیاری از telemarketers از روشهای تهاجمی فروش استفاده میکردند. ایراد استفاده از این سرویس و سرویسهای مشابه، حساسیت روز افزون اینستاگرام نسبت به این سرویسها است که ممکن است به بسته شدن موقت یا دائمی اکانت اینستاگرام استفاده کننده منجر شود. متخصصان بازاریابی رسانه ای معتقدند که ورود به شبکه های اجتماعی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی و معرفی محصول، از ضروریات کسب و کارها محسوب میشود. این آمار نشان میدهد که شما باید تبلیغات دیجیتال، صفحات وب سایت، تصاویر شبکههای اجتماعی و دیگر ابزاهای دیجیتال مربوط به تلفن همراه را بهبود ببخشید. چرا تکمیل جدول سوات به نفع شماست؟ در پاسخ این ابهام میتوان پرسید پس چرا فروشگاهها به ظاهر فروشگاه و ویترینها اهمیت میدهند؟ در این شیوه بازاریابی، کسبوکارها به کمک کانالهای دیجیتال مختلف نظیر موتورهای جستوجو، رسانههای اجتماعی، ایمیل و وبسایت خود با مشتریان کنونی و احتمالیشان ارتباط برقرار میکنند.

را مرتب و دستهبندی کنید.

به کمک بازاریابی رسانههای اجتماعی میتوانید برند و محتوایتان را در کانالهای شبکههای اجتماعی تبلیغ کنید تا برندتان بیشتر به چشم بیاید، افراد بیشتری از وبسایتتان بازدید کنند و مشتریان راغب بیشتری برای کسبوکارتان پیدا کنید. چهقدر طول میکشد تا اثربخشی محتوایتان را مشاهده کنید؟ علاوه بر این، ممکن است در بازاریابی ایمیلی، یک کمپین ایمیلی راه بیندازد و برای کسانی که تا بحال کتاب الکترونیکیهای پولی یا رایگان شرکت را دانلود کردهاند، ایمیلی حاوی اطلاعات بیشتر درباره کتاب جدید و کاربردهای آن بفرستد و آنها را به خرید ترغیب کند. بهترین بازاریابهای دیجیتال دقیقاً میدانند که هر کمپین بازاریابی دیجیتالی که آغاز میکنند، چگونه آنها را به اهداف نهاییشان میرساند. در چنین موقعیتی، به کمک اتوماسیون بازاریابی میتوانید کارهای مربوط به هر کمپین بازاریابی را مرتب و دستهبندی کنید. اینکه بتوانید بین زمانبندی پست خود و بازبینی معیارهای عملکردی خود در تمام صفحات شبکههای اجتماعی خود تعادل برقرار کنید اهمیت زیادی دارد. تبلیغات کلیکی یا Pay Per Click که با PPC نیز نمایش داده میشود، روشی برای جذب کاربر و یکی از انواع تبلیغات عملکردی است. اما در شرکتهای بزرگتر، معمولاً برای انجام هر یک از تاکتیکهای بازاریابی، متخصصی استخدام میکنند که تمرکزش بر یکی یا دو تا از کانالهای بازاریابی شرکت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا