دسته‌بندی نشده

آموزش خصوصی سئو : 100% عملی، تخصصی، کامل و تضمینی

همانطور که گفتیم بازاریابی دیجیتال هر نوع فعالیت تبلیغاتی بر بستر دستگاههای الکترونیکی و هوشمند و اینترنت است. انتقال و ادغام از فرم 4p کلاسیک به وضعیت دیجیتال: 4p بازاریابی شامل Product, place, price, promotion است. یه سری ویدیو: ویدیوهای دورهمی کندو ویدیوهایی که راجع به کلیت حرف نزدن و موردی صحبت شده حاوی تجربه هستن که پیشنهاد میکنم ببینید و دوره پولی شراگیم مرادی توی مکتب خونه که نسبت به ارزشی که براتون داره، گرون هست و توی الویت نیست، اما اگه تخفیف ۵۰ درصد داشتید و وضعیت مالیتون اجازه میداد، بعضی از بخشهاش انتقال تجربه خوبی داره. آیا مشتریان شما تو خونه کار میکنند یا تو سازمان یا محل کار شخصی؟ ویدیو از صحبت های خودتان به عنوان مدیر مجموعه و پیج، ویدیوهایی از پشت صحنه کسب و کارتان، ویدیوهایی از محیط کار و مجموعه شما(اگر دفتر کار دارید) و . در بیشتر کسب و کارها قرار دادن ویدیو موجب اعتماد سازی میشود و کاربر ارتباط صمیمانه تری با شما برقرار میکند و ارتباط انسانی بهتری شکل میگیرد که بهبود ارتباط انسانی به معنی اعتماد سازی قوی تر است.

فروش اینترنتی

سوشال پروف یکی از قوی ترین راهکارهای افزایش فروش در اینستاگرام است. در این روش شما از بستر تبلیغاتی خود اینستاگرام استفاده میکنید و با پرداخت هزینه دلاری، اینستاگرام تبلیغ شما را مقابل مخاطبان هدفتان نمایش میدهد، این روش یکی از بهترین روشهای تبلیغات در اینستاگرام است که متاسفانه در ایران زیاد کاربردی ندارد و من به شخصه تا به حال تبلیغی در اینستاگرامم مشاهده نکردهام. اما واقعا به همین راحتی است؟ به دو عکس زیر نگاه کنید، به نظر شما کدام یک محصول با کیفیتی هستند؟ اولین نکتهای که باید مد نظر داشته باشید، کیفیت بالای عکسهاست. آیا شما اولین فروشگاه آنلاینی هستید که قصد فروش این محصول را دارید؟ پروفایل شما اولین جایی است که مخاطب آن را میبیند و اولین قضاوت را با پروفایلتان خواهند داشت. مثلا اگر یک اپلیکیشن هستید، تعداد افرادی که اپلیکیشن شما را نصب کردهاند نوعی تایید اجتماعی است. سوشال پروف، یعنی نشان دهید که دیگران شما را تایید کردهاند، تایید کردن دیگران هم در استفاده از محصول یا خدمات شما معنی پیدا میکند. شرکتها از سرویس ایمیل برای برقراری ارتباط با کارکنان یا مشتریان خود استفاده میکنند اما ایمیلها پتانسیل بیشتری دارند و میتوانند در بازاریابی نیز موثر باشند.

قطعا اینطور نیست. هر کاری تکنیکهایی دارد و بی دلیل نیست که برخی فروشندگان مشتریان بیشتری دارند، ارتباط بهتری با مشتری برقرار میکنند و در نتیجه فروش بیشتری دارند. روشی که به بیشتر دیده شدن وبسایت شما در موتورهای جستجو کمک میکند، و باعث می شودموتورهایجستجو وبسایت شما را بیشتر دوست داشته باشند.نکتهای مهم اینجاست که موتورهای جستجوگر به کاربران اهمیت بیشتری می دهند یعنی بوسیله الگوریتم ها مدام در حال تغییر و توسعه هستند تا به کاربر محتوای مناسب و مرتبط تری را در جستجوهایش نمایش بدهند. متقاضیان تبلیغات بر اساس کلیک بر روی کلمات کلیدی انتخابی خود قیمت گذاری میکنند و گوگل مثل یک مزایده پیشنهادات را بررسی کرده و به افراد برنده اعتبار میدهد و تا پایان اعتبار، صفحه مورد نظر شما را در نتایج جستجو نمایش میدهد. سئو را انجام می دهیم تا کاربران هرچیزی را که در موتور جستجو سرچ میکنند و نظیر آن در وب سایت ما موجود است در نتیجه جستجو ظاهر شود و کاربر به وب سایت ما مراجعه کند و مطلب، محصول یا خدمات ما را ببیند. فایل robots.txt فایلی است که به خزنده ها می گوید که کدام بخش از وب سایت را نمی خواهید آنها ایندکس کنند. بازاریابی درونگرا همین است.

” سوشال پروف” یا به ترجمه فارسی همان “تایید اجتماعی” یکی از تکنیکهای مورد علاقه من در بازاریابی است. حتما مستحضر هستید که هر کجا که سیل عظیمی از افراد وجود دارند مسلما بهترین جا برای تبلیغات است. ایرادات معمول را شناسایی کرده و بهترین پاسخ را برای آن آماده کنید. در پاسخ به این سوال باید گفت، فروشندگی به صورت حضوری هم کاری ندارد، کافیست محصولات را به مشتریان نشان دهید. اگر هنوز معتقدی که فروش محصول در اینستاگرام به هیچ آموزش یا تکنیکی نیاز ندارد، توصیه میکنم که با مطالعه این مطلب وقت خود را تلف نکنید، اما اگر اعتقاد دیگری دارید، شدیدا توصیه میکنم که با من همراه باشید و مرحله به مرحله با تکنیکهای فروش در اینستاگرام آشنا شوید. هرچند در بخش بعد من به شما روشی را معرفی میکنم که در آکادمی فرین از آن استفاده میکنیم و بدون هیچ ابزاری و ۱۰۰٪ رایگان است. اما برای شما که فروش کالا در اینستاگرام را انجام میدهید، تعداد سفارشات شما و همینطور اعلام رضایت خریداران شما نوعی تایید اجتماعی است. وقتی خریدی در سایت ثبت شود فروشنده کالا را مستقیما برای خریدار ارسال میکند و پس از تحویل کالا و تایید آن از طرف خریدار مبلغ سفارش با فروشنده تسویه میشود. This data was created with the help of GSA Content Generator Demoversion!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا