دسته‌بندی نشده

آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان VIP

روش مارکتینگ دیجیتال آنالیتیکس نیز بازاریابی درونگرا است. هماهنگ کننده اتوماسیون بازاریابی با انتخاب و مدیریت نرم افزار مناسب این کار به کل تیم دیجیتال مارکتینگ کمک می کند تا رفتار مشتریان خود را بشناسند و رشد کسب و کار را نیز اندازه گیری می­ کند. شما می ­توانید تمام روش های دیجیتال مارکتینگ که در بالا به آن­ ها اشاره کردیم را در بازاریابی درونگرا نیز استفاده کنید. این موضوع را به این دلیل مطرح کردم که به یاد داشته باشید، سیستم همکاری در فروش اساسا یک بازی برد برد است و حتی اگر برترین برند دیجیتال یک کشور هم باشید در صورتی که منافع شریک تجاری خود را در نظر نگیرید با شکست مواجه خواهید شد. من برای مدتی در یک سایت B2B فعالیت می­ کردم و در آنجا متوجه شدم که هدف دیجیتال مارکتینگ در حوزه B2B ایجاد lead یا بدست آوردن اطلاعات تماس مشتریان بالقوه است تا در نهایت یک نفر از کارشناسان فروش مسلط به مذاکره B2B با آن فرد یا مشتری بالقوه مذاکره کند تا فروش اتفاق بیافتد. چرا که مخاطبان بالقوه B2B زمان زیادی را در این شبکه اجتماعی کار سپری می­ کنند و حضور متداوم و موثر در آن می ­تواند شما را به اهداف مارکتینگ بسیار نزدیک کند.

فروش اینترنتی

همچنین محتوا آن ها می تواند شامل ویدیو هم باشد. ضمن اینکه محتوا و پیام تولید شده به افراد نامربوط نشان داده نمی­ شود و کسی را آزار نمی­دهد. هدفگذاری یکی از رازهای تمام افراد موفق است. یعنی اگر افراد به دلیل هزینه های بسیار بالا برای یادگیری مباحث مورد نیاز قادر به شرکت در کلاس های تخصصی نبودند، امروزه با استفاده از دورههای آموزش آنلاین با حداقل هزینه می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند و دیگر نیاز نیست دغدغه ای برای پرداخت هزینههای گزاف کلاسهای آموزشی را داشته باشند. به همین دلیل ارائه اطلاعات دقیق و کامل از محصول یا خدمت در قسمت توضیحات محصول، بسیار مهمتر از حوزه B2B است و باید تمام مواردی که تصمیم خرید برای کاربر را آسان می کند را در نظر بگیریم و حتی دکمه CTA متفاوتی ایجاد کنیم. پس اگر به عنوان دیجیتال مارکتر در فضای B2B فعالیت می­ کنید، باید برای بدست آوردن lead های بیشتر و با کیفیت تر تلاش کنید. This post has been done with GSA Content Generator DEMO!

محتوا افرادی هستند که محتوای دیجیتال تولید می­ کنند.

رپورتاژ آگهی که با هدف ایجاد برندآگاهی و دریافت لینک اجرا می­ شود هم نوعی PR است. همچنین دیجیتال مارکتینگ می­ تواند به هر کسب و کاری برای شناسایی پرسونای مخاطب های هدف خود و ایجاد محتوا آنلاین ارزشمند برای آن ­ها کمک کند. خوشبختانه در ایران پلتفرم خوبی با نام اخبار رسمی وجود دارد که در آن می­ توانید برای اجرای کمپین های رسانه ای مبتنی بر محتوا متنی استفاده کنید. متخصصان بازاریابی محتوا افرادی هستند که محتوای دیجیتال تولید می­ کنند. وبسایت های خارجی زیادی وجود دارند که برای محصولات شرکت ها یا سایت های دیگر در سایت خودشان، تولید محتوا می­ کنند و کاربران را به سمت خرید آن محصول سوق می­دهند. آن ها به صورت مداوم بر اساس تقویم محتوا و استراتژی محتوا از پیش تعیین شده، محتواهای بلاگ را تولید و منتشر می ­کنند. از کجا می فهمید که چه چند نفر آن مجله ها را باز کرده اند یا چند نفر مجله شما را دور انداخته اند؟

اینستاگرام مارکتینگ

اینجاست که اگر تیم بازاریابی محتوا، مقاله خوب و کاربردی را آماده کرده باشد تا پس از خواندن آن شما به راحتی بتوانید برای خرید محصول تصمیم بگیرید، فروش اتفاق می­افتد. گزینه ای برای تبلیغ پست پشتیبانی شده توسط اینفلوئنسرها – تا این لحظه پست های به اشتراک گذاشته شده توسط اینفلوئنسرها فقط به دست فالوورهای آنها می رسید. محبوبیت و افزایش تعداد استفاده کنندگان از اینستاگرام با زیادشدن دستگاه های آیفون در ایران و همچنین انتشار نسخه دیگری برای اندروید، چندین برابر شد و فیلتر شدن شبکه های اجتماعی قدیمی مثل فیسبوک و وی چت، جمعیت بزرگ کاربران این شبکه های اجتماعی را به سمت اینستاگرام روانه کرد. یکی دیگر از مارت های فرش اینترنتی ان است که سعی کنید به شکل منظم پیشنهادهایی جذاب را در قالب خبرنامه برای مشتریان قدیمی و جدید خود بفرستید و به یاد آن ها بیاورید که شما هنوز حضور دارید. یکی از بهترین ابزارها برای تحلیل دادهها، گوگل آنالتیکس ( Google Analytics )میباشد. This article was done with GSA Content Generator DEMO.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا