دسته‌بندی نشده

آموزش سئو (SEO) و بهینه سازی وب سایت

اهمیت اینستاگرام مارکتینگ؛ برای بازاریابی در اینستاگرام باید شناخت دقیقی از کاربران حاضر در آن داشت. راهاندازی پیج فروش لباس در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین ترندها برای فروش محصولات در این شبکه اجتماعی است. این گروه از مشتریان علاقه زیادی به وبگردی و مشاهده طرحها و انواع مختلف لباس دارند. به گفته سایت BuzzSumo از سال 2015 به بعد در کل دنیا میزان به اشتراک گذاری مطالب سایت ها کاهیش پیدا کرده است. تعداد کل کاربران اینستاگرام در جهان چقدر است؟ اما تا زمان نگارش این مقاله براساس وبسایتهای معروف جهان در این زمینه از جمله وبسایت استاتیستا، تعداد کل کاربران اینستاگرام در جهان بیش از یک میلیارد نفر در سال 2019 بوده است. سوال فوق در ذهن بسیاری از افرادی است که قصد فروش محصول در اینستاگرام را دارند. بازاریابی به تلاش برای ارتباط بین ارزش محصول (کالاها یا خدمات) و مشتری گفته میشود. به صورت ساده این شیوه به این صورت کار می کند: شما لیستی از محصولاتی که فرد Dropshipکننده ای که با آن ارتباط برقرار کرده اید دارد را ایجاد می کنید، یک مشتری سفارشی را روی سایت شما ثبت کرده و مبلغ آن را پرداخت می کند، سفارش به تامین کننده مورد نظر داده می شود و وی محصول را به صورت مستقیم به مشتری می رساند. Post was generated by GSA Content Generator DEMO!

بازاریابی اینترنتی

آیا نمی توان هر آنچه که در دوره آموزش بازاریابی ارائه می شود را از طریق وب سایت های گوناگون یا کتاب های بازاریابی مختلف آموخت؟ در چنین شرایطی آژانس تبلیغاتی دکتر مهریزدان آماده ارائه مشاوره و برگزاری کلاس های آموزشی است تا با آموزش استاندارد های اینستاگرام مارکتینگ، به کمک صاحبان صنایع در اینستاگرام بیاید و باعث موفقیت تضمینی آن ها شود. اما بد نیست بدانید که برخی فاکتورهای دیگر نیز در این خصوص وجود دارد که در انتها به آنها میپردازیم. در خصوص تعداد کاربران ایرانی اینستاگرام آمارهای متفاوتی وجود دارد. و به ازای تعداد کلیکهایی که بر روی آن بنر میشود، به صاحب وب سایت یا شرکت واسطه پول پرداخت کنیم. فروشگاه اینترنتی بانی مد فعالیت خود را در زمینه پوشاک به صورت تخصصی از سال 1393 آغاز نمود و با تلاشهای بیوقفه ضمن تنوع بخشیدن به انواع محصولات و همکاری با معتبرترین برندهای دنیا (جین وست، جوتی جینز و بالنو) کیفیت اجناس خود را به میزان قابل توجهی افزایش داده که رضایت اکثریت مشتریان گرامی گواه بر این ادعاست و این رضایت پشتوانه استواری است که نیل به اهداف تدوین شده را در بلند مدت محقق میسازد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

Data has been generated with the help of GSA Content Generator Demoversion.

فروش با اینستاگرام

جالب نیست؟ هنگامی که تعداد اعضای کانال افزایش می یابد و تعداد بازدیدها نیز بر این اساس افزایش می یابد ، کاربران بیشتری به آن کانال اعتماد می کنند و این موضوع بار روانی بیشتری دارد و مشتری ناخودآگاه در ذهن خود بازی می کند که این کانال تعداد زیادی از اعضا و مشتریان دارد. این مساله دو دلیل اساسی دارد. فراموش نکنید که رایگان بودن و دسترسی آسان، دو مزیت اصلی تبلیغات و بازاریابی در اینستاگرام محسوب میشود که نمیتوان از آنها گذشت. به طور کل، دو جامعه زنان و نوجوانان از گروههای بسیار فعال در این شبکه محسوب میشوند که برای فروش در اینستاگرام باید به آنها توجه کرد. روی این کلمات کار کنید تا پس از مدتی ورودی های بسیار زیاد آنها را ببینید. حالا میتوانید از این کلمات کلیدی پیشنهاد داده شده در جهت تکمیل تر کردن لیست کلمات کلیدی خود استفاده نمایید. علاوه بر این، براساس آمار دیگری، حدود 42 درصد از جمعیت ایران در این شبکه حضور دارند. 3. سئو داخلی به خطرناکی سئو خارجی نیست و اثرات منفی سئو خارجی گاهی به دلیل عدم کنترل کامل بر روی آن، قویتر است. کاربران اینستاگرام در جهان روز به روز و حتی لحظه به لحظه در حال افزایش هستند.

با در کنار هم قرار دادن آمارهای جهانی و داخلی، میتوان اینگونه تحلیل کرد که در حال حاضر یکی از بهترین و البته ارزانترین راهحلها برای فروش محصولات، فروش در اینستاگرام است. این مسئله از هیچکس پوشیده نیست که کاربران که به دنبال چیزی میگردنند فقط 5 سایت برتر در رنک گوگل که در اول صفحه قرار دارند رو مورد بازدید قرار میدهند و در موارد محدودی صفحه اول را کامل میبینند یا به صفحه دوم مراجعه میکنند. اگرچه سایر شبکههای اجتماعی مانند فیسبوک، تلگرام، لینکدین و ویچت در بحث بازاریابی شبکههای اجتماعی بسیار مورد توجه قرار گرفتهاند، اما اینستاگرام به علت ویژگیهایی که دارد، در سراسر جهان بیشتر برای فروش محصولات مورد استقبال قرار گرفته است. به کمک این مقاله رایگان، اطلاعات به شدت ارزشمندی در مورد اینستاگرام مارکتینگ به دست میآورید. این اطلاعات به ما نشان میدهد که تا ظرفیت و اهمیت اینستاگرام در بازاریابی محصولات تا چه اندازه بوده و بهتر است بر روی کدام گروه سنی تمرکز کرد. ممنون بابت اطلاعات خوبی که ارایه میدید. نگاهی به فعالیت کسبوکارهای شخصی و خصوصی در شبکههای اجتماعی اکثر کشورها نشان میدهد که فارغ از نام کشورها، برخی محصولات با ماهیت مشترک، جزء محصولات پرفروش در اینستاگرام محسوب میشوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا