دسته‌بندی نشده

آموزش طراحی بسته بندی پایدار: کاری که تجارت شما می تواند انجام دهد

ما نمی توانیم به آن کمک کنیم ، بسته بندی همه جا است. بسته بندی در تمام اشکال آن پلاستیکی ، ظروف ، روکش ها ، کشوها است. از آمازون گرفته تا یک فروشگاه محلی ، خرید کالای بسته بندی شده در یک ظرف یکبار مصرف اجتناب ناپذیر است. اگرچه بازیافت به یک قانون فرهنگی تبدیل شده است ، اما حدود 91٪ از مواد قرار داده شده در ظروف بازیافت بازیافت نمی شوند.

اینجا کلیک کنید

بیشتر شرکتها از مدیریت پایدار به عنوان راهی برای مدیریت مسئولیت شرکتها و کاهش اثر کربن استفاده کرده اند. با رشد تجارت الکترونیکی ، بسته های تجارت الکترونیکی باید از ثبات بیشتری برخوردار شوند.

چطور؟

روش های بسته بندی پایدار را در استراتژی های مختلف تجاری ادغام کنید. این می تواند تصویر برند شما را با پایداری همزمان کند ، به درک اجتماعی کمک کند و تغییرات مثبتی ایجاد کند. ادغام می تواند به روش های مختلف انجام شود:

ارائه دهنده خدمات مدیریت پسماند
شرکت خدمات محلی غذایی SPUD مستقر در ونکوور ابزاری برای پردازش بسته ها به مشتریان خود ارائه می دهد. در حال حاضر بسیاری از پلاستیک های نرم توسط برنامه های بازیافت شهرداری پذیرفته نمی شوند و در نهایت در محل دفن زباله قرار می گیرند. اصطلاحاً “طراحی کیف برگردان بنفش” از کاربران SPUD می خواهد کیسه ها را به فروشگاه برگردانند ، در آنجا پردازش می شود. آنها برای مالکیت کامل بسته های خود با یک شرکت پردازش ویژه همکاری کرده اند.

برگردید و با سازمان های جهانی محیط زیست کار کنید

الك كردن تعداد زيادي از سازمان هاي مردمي براي حمايت مي تواند گاهي چالش برانگيز باشد. شما می خواهید یکی را پیدا کنید که با احساسات شما صحبت کند و از هویت برند شما تعریف کند ، اما از کجا شروع کنید؟ 1٪ برای Planet یک سازمان جهانی است که به دنبال بازگرداندن شرکای غیرانتفاعی متعهد به حفظ محیط زیست است. با پیوستن به شبکه ای از 1٪ شرکت ها توسط سازمان معتبر شناخته می شوند و می توانند این تبلیغ را از طریق بسته بندی ، مواد حمل و نقل ، وب سایت و سایر سیستم عامل های تجاری خود تبلیغ کنند.

در مواد بسته بندی خود تجدید نظر کنید
اگر ارائه خدمات مدیریت پسماند امكان پذیر نیست ، استفاده از مواد پایدارتر برای بسته بندی محصول خود را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ، جایگزین های پلاستیکی در ده سال اخیر محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. در حالی که پلاستیک به طور سنتی با طراوت محصول همراه است ، هیبریدهای کاغذی به یک رقیب مناسب تبدیل شده اند.

توابع نمایشگر شمارنده برای تبلیغ محصولات در محیط خرده فروشی. هنگامی که به طور سنتی در محل فروش واقع می شوند ، می توانند ابزاری به ویژه م whenثر باشند. نمایشگرهای پیشخوان همچنین با ایجاد یک سلسله مراتب بصری با جدا کردن محصولات در نظر گرفته شده از بقیه کالاهای موجود در هر فروشگاه خاص ، برای افزایش آگاهی از برند کار می کنند. در اینجا دو نمونه از نمایشگرهای شمارنده آورده شده است. به عنوان یک راهنمای بی معنی برای نمایش فکر کنید.

نماهای پیشخوان خرید
این نوع صفحه نمایش ضد استراتژیک در نزدیکی یک سایت پرداخت واقع شده است تا خریداران احتمالی انگیزه را جذب کند. این استراتژی می تواند به ویژه موثر باشد زیرا مشتریان قبلاً تصمیم به خرید چیزی گرفته اند و احتمالاً هنگام انتظار برای پرداخت ، خرید دیگری اضافه می كنند. فروشگاه هایی مانند Sfora ، Winners و Marshals در واقع با قرار دادن ردیف قفسه هایی که برای هدایت یک خط پرداخت طراحی شده اند ، مجهز به اقلام کوچکتر ، مرتبط و ارزان از این روش استفاده می کنند.

هنگام استفاده از نماهای POP ، خلاقیت را تشویق کنید. لازم نیست فقط به پیشخوان محدود شوند ، زیرا علاوه بر این ، می توانند خریدهای غیرضروری را از وسایل نقلیه و در انتهای راهروها جلب کنند. همراه با موقعیت مکانی ، نیازی نیست که نمایشگر شمارنده از نظر اندازه یا شکل محدود باشد. این نمایشگرهای پیشخوان می توانند به صورت لایه ای یا “پیچ خورده” باشند ، که فضای بیشتری را برای تبلیغ پیام بازاریابی ، افزایش دید برند و عرضه محصولات اضافی فراهم می کند. بیشتر نمایشگرهای محل فروش با استفاده از مقوا راه راه ساخته می شوند که می توانند محصول بیشتری یا سنگین تری را در خود جای دهند و انعطاف پذیری بیشتری در طراحی ایجاد می کنند.

نماهای قفسه را ذخیره کنید
نمایشگرهای قفسه در قفسه های محصول قرار گرفته اند (شما حدس می زنید) و برای جداسازی محصول شما از رقبا کار می کنند. نمایشگرهای قفسه اگرچه غالباً به اندازه محل خرید نیستند ، اما همچنان برای جداسازی محصولات در قفسه ها ، تبلیغ پیام بازاریابی و افزایش دید برند موثر هستند. به این فکر کنید که هشتگ ، وب سایت یا رسانه های اجتماعی خود را به صورت استراتژیک در جلوی نمایشگر قرار دهید تا علاقه مشتری را به نام تجاری خود و سایر محصولات بالقوه ای که در قفسه ها نیستند ، جلب کنید.

نوع خاصی از صفحه نمایش قفسه بندی خرده فروشی ، همان چیزی است که به عنوان نمایشگر حمل و نقل شناخته می شود. نمایشگر تحویل می تواند به خرده فروشی که از قبل حاوی یک محصول است ارائه شود. این به دلیل سهولت استفاده مشهور است ، زیرا یک خرده فروش می تواند آن را مستقیماً از جعبه خارج کرده ، در امتداد یک خط سوراخ دار باز کرده و روی قفسه ای آماده استفاده قرار دهد. صفحه نمایش های حمل و نقل به همین دلیل خرده فروشان را به خود جلب می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا