دسته‌بندی نشده

اصول اولیه ی اینستاگرام مارکتینگ

دنیای بازاریابی دیجیتال در سال 2006 شاهد رقابتی شگفتانگیز بود. ۱۰ سال زمان برد تا رادیو به محصولی عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را تهیه کنند و از آن­جا بود که به فکر تبلیغات نیز افتادند. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند. مثلاً کسب و کاری که کار آنها فروش گوشیهای موبایل است، میتوانند آموزشها و ترفندهایی را از کار با موبایل تهیه کنند و در اختیار فالوورهایشان قرار بدهند. امروز پیام رسان های موبایلی، اپلیکیشن های موبایل، بازی های موبایل و دیگر ابزارهای که در گوشی های هوشمند عرضه میشوند نیز نقش بسیار مهمی در دیجیتال مارکتینگ دارند. تا به امروز موفق به کار با 43 کانال دیجیتال مارکتینگ بودهایم که سئو، تولید محتوا و مدیریت شبکههای اجتماعی 3 کانال آن میباشند. مثلا یک فروشگاه لوازم تزئینی که تصاویر محصولاتش را در اینستاگرام قرار داده و به شکل مستقیم آنها را به مخاطبان این شبکه میفروشد. برای کمک به جلوگیری از حملات فیشینگ ، اینستاگرام یک ابزار جدید چک کننده ایمیل Email checker tool را معرفی کرد. در زیر، لیستی از بهترین مراکز آموزش بازاریابی و کسبوکار در دنیا به همراه وبسایتهای آن معرفی میشود. این دوره در حدود ۴۸ ساعت برگزار خواهد شد و ما در این دوره از بهترین و بروزترین استراتژی ها و سئو کلاه سفید استفاده خواهیم کرد و این اصول اساسی تمامی پروژههای اینتن است که رمز موفقیت این مجموعه در این حوزه به شمار می رود.همچنین ما از کل دوره فیلم و voice تهیه خواهیم کرد و در اختیار شما قرار خواهیم داد تا نگران از دست رفتن مواردی که در این دوره برگزار میشود نباشید و با اطمینان خاطر و با دقت هر چه تمام در این دوره حضور یابید.شما میتوانید تنها در یکی از دوره ها ثبت نام کنید اما پیشنهاد ما شرکت در هر سه دوره است و اگر جز افرادی هستید که دو دوره های گذشته مرکز آموزش اینتن با ما همراه بوده اید ما موارد جدیدتری را در این دوره برای شما بازگو خواهیم کرد. This data has been created with GSA Content Generator Demoversion.

دیجیتال مارکتینگ

این دوره توسط یک آژانس بازاریابی دیجیتال برگزار میشود که یک امتیاز مثبت بزرگ برای این دوره است چرا که مدرسین دوره همگی از اعضای این آژانس تبلیغاتی بوده و هر روز در حال رویارویی با تجربیات جدید و کار روی پروژههای واقعی هستند. از آن به بعد رفته رفته افراد بیشتری به تبلیغات در وب روی آوردند و به این نتیجه گوشه های وب سایت ها از بنرهای تبلیغاتی مختلف پر شد. اگر یکی از بازدید کنندگان وبسایت، روی لینک کلیک کند و سپس آن محصول را بخرد، شما فروشی انجام دادهاید و به عنوان یک شرکت همکار، صاحب وبسایت درصدی از آن فروش را به حساب شما واریز خواهد کرد. در این زمان که به ۲۳ سال قبلتر برمیگردد، نخستن مرتبه در سایت هاتوایر یک بنر تبلیغاتی قرار داده شد. شاید باورتان نشود که هر فرد در روز در معرض بیش از دو هزار پیام گوناگون تبلیغاتی قرار میگیرد.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

آمار و ارقام نشان میدهد در سال ۲۰۱۳ بازاریابی دیجیتال رشد بالایی داشته و انقلابی در میان روش های تبلیغاتی ایجاد نموده است. بسیاری از کسب و کار های اینترنتی وجود دارند که خدمات و محصولات بسیار با کیفیت و ارزشمندی را در اختیار کاربران قرار می دهند، اما هنوز فروش خوبی نداشته اند. امکان مشاهده آنلاین مراحل ارسال مرسوله: وجود این قسمت در سایت به شما امکان مشاهده و پیگیری لحظه ای از زمان ارسال کالا از انبار تا فاکتور کردن و تحویل به پست را به شما ارائه می کند. در این روش جدید فرد میتوانست از آن سوی دنیا با ماشین مورد علاقه خود یک سواری مجانی داشته باشد و در صورت تمایل ماشین خود را خریداری کند. یعنی چه؟ ببینید، یکی از اشتباهات رایج در اینستاگرام این است که افراد تصور میکنند صرفا قرار دادن تصاویر محصولاتشان در اینستاگرام، میتواند مخاطبان را به سمتشان جذب کرده و آنها را به صاحب یک کسب و کار اینترنتی بزرگ تبدیل کند! لطفاً توجه داشته باشید که در این صفحه می توانید افراد بیشتری اضافه کنید یا از گزینه ها برای ترک چت یا حذف شخصی از چت استفاده کنید. اشاره میکند که فناوریهایی مانند اینترنت، افراد را از دیدار مستقیم مغازهها دور میکند و در عوض، آنها به دنبال مفهوم خرید الکترونیکی هستند.

فروش با اینستاگرام

این دسته شباهت بسیار زیادی با دسته چاپ دارد با این تفاوت که پیام به طور مستقیم به مخاطب میرسد. حال چگونه باید در میان این همه پیام خود را به مخاطب شناساند و توجه او را جلب کرد؟ هدف از تهیه نقشه محتوا، این است که با توجه به ویژگیهای شخصیتی مخاطب (که در پرسونای مشتری آنها را مشخص کردهاید) و مرحلهای از سفر مشتری که در مخاطب در آن قرار دارد (یعنی، مقدار فاصلهای که تا خرید محصولتان دارند) محتوای مناسبی را در اختیارشان قرار دهید. ابزارهای نظیر گوگل آنالیتیکس، ادوردز، تبلیغات بنری و کلیکی دیجیتال، اپ مارکتینیگ، گیم مارکتینگ، ویدیو مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ و سوشال مارکتینگ، موشن گرافیک، سئو و غیره که هر روز گستردهتر میشوند، تنها مشتی از این خروار هستند. علم بازاریابی، داده محور و کاربرد ابزارهای کمّی همچون دادهکاوی و کلانداده، همگی به دلیل وقوع این تغییرات صورت گرفته که بهصورت مفصل در نوشتههای بعدی بیان خواهد شد. Quantic مدرسه کار و کسب هست که دورههای MBA برگزار میکنه و قبلن اسمش smartly بود. مبحث بعدی در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ کسب ناب تبلیغات کلیکی هست که یکی از متداولترین روشهای تبلیغات آنلاین است. این کار میتواند از طریق تبلیغات اتفاق بیافتد یعنی ما یک بودجه ماهانهای اختصاص دهیم و سعی کنیم با این بودجه بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به سایتمان هدایت کنیم، به شرطی که کیفیت بازدیدکنندگان در حد مطلوبی باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا