دسته‌بندی نشده

بازاریابی اینترنتی – اینترنت مارکتینگ

با بازاریابی Inbound، هدف اصلی ایجاد محتوای با کیفیتی است که مخاطبان شما به آن ها علاقه داشته باشند که لازمه آن اکثراً تنها زمانی است که برای تولید این محتواها صرف می کنید. مثلاً اگر شما می خواهید یک بلیت هواپیما خرید کنید و عبارت خرید بلیط هواپیما را جستجو کنید، هدف شما این است که دقیقا یک خرید سرویس انجام دهید و اگر یک مقاله به شما نمایش دهد که در مورد خرید بلیط هواپیما و انواع آن صحبت کرده است و ناامید می شوید. در این مقاله تاکید ما بر کمپین بازاریابی اینترنتی است. این در مورد مشتریانی است که می خواهند با فرد یا نمایندگی فروش قبل از اینکه خرید خود را انجام دهند صحبتی داشته باشند. فرد دیگر میتواند خودش مطالب را بخواند وبا خود آموزی مطلب را به راحتی درک کند.نفر سوم با دیدن ویدیو های آموزشی و گوش دادن به پادکست بهتر آموزش میبیند. از تصاویر و فایل های مدیا استفاده کنید. برای اینکه قصد کاربر را بدانید همین الان کافی است آن را در گوگل جستجو کنید و نتایج را بررسی کنید و ببینید گوگل چه نوع صفحاتی را بیشتر به کاربر نمایش داده است. اگر تازه میخواهید صفحات سایت خود را بسازید، این نکته را مد نظر داشته باشید و اگر صفحاتی دارید که از قبل در گوگل هستند، آنها را بررسی کنید تا صفحه مناسب کاربر را نمایش دهید.

فروش اینترنتی

Content was created by GSA Content Generator DEMO.

مثلاً اگر شما در رتبه یک تا سه نباشید اما در رتبه 5 باشید و از اسکیما های مخصوص آن صفحه استفاده کرده باشید، ممکن است کاربر روی صفحه شما کلیک کنند. سلام نویسنده محترم خیلی خوب نوشتید اما طولانیه نوشته هاتون اگه یکم کوتاه تر بود خیلی خیلی بهتر میشد و خواننده های زیادی جذب میکرد. آنها معمولاً برای اشاره کردن به رویدادها، کنفرانسها، فرهنگ پاپ، سرگرمی یا مضامین تکرار شونده استفاده میشوند و یک روش برای بهتر نمایش دادن مطالب شما هستند. را میبیند (که در صفحات مرتبط دیگر با این عبارت هم آنها را دیده)متوجه میشود که این یک صفحه در مورد فیلم ماتریکس است و با عبارت های مرتبط به شما رتبه میدهد. یکی از جدیدترین سرویس های ارائه شده توسط رسپینا، سرویس “چند بخرم” می باشد که امکان خرید بلیط با قیمت پیشنهادی کاربر را فراهم می کند. به عنوان مثال سایت ویکی پدیا یکی از معتبرترین سایت ها است چرا که محتوای آن توسط هزاران فرد زیر نظر است که بسیاری از آنها متخصص در حوزه خود هستند. This post was written with the help of GSA Content Generator DEMO!

بسیاری از افراد تصور میکنند که بازاریابی اینترنتی فقط به کسب و کارهایی محدود میشود که دارای یک وب سایت یا اپلیکیشن موبایل هستند. بدون شبکههای اجتماعی کسبوکارها به مشتریان فعلی خود محدود هستند. در نهایت، بازاریابی درونگرا به معنی استفاده از دارایی های دیجیتال برای جذب کردن، درگیرکردن و ایجاد حس رضایت و لذت بخش در مشتریان است. به عنوان مثال تولید کننده محتوا می تواند یک سری پست برای وبلاگ تهیه کند و برای کتاب الکترونیکی جدیدی که شرکت به تازگی منتشر کرده است مشتری ایجاد کند و سپس مدیر شبکه های اجتماعی شرکت می تواند این پست ها را از طریق تبلیغ پولی یا انتشار در اکانت های شبکه های اجتماعی خود شرکت تبلیغ کند، در نهایت بازاریابان ایمیلی می توانند کمپین ایمیلی برای کسانی که اطلاعات بیشتر در مورد کتاب الکترونیکی را از سایت دانلود کرده اند راه بیاندازند. با این روش، شما در واقع اندازه گیری می کنید که چه تعداد کاربر همان روندی که شما تعبیه دیده بودید را طی کرده اند و چه تعداد در نیمه راه از وب سایت شما خارج شده اند. این دوره ها تا چه اندازه کاربردی هستند؟

نام برند خود را هر چه بیشتر در پیش روی چشم کاربران قرار دهید. اینکه بدانیم هدف کاربر از سرچ آن عبارت چیست و دقیقاً انتظار دیدن چه چیزی دارد، بخش مهمی از سئو در سال های اخیر است. و به این صورت می توانید متوجه شوید که هدف کاربر از جستجوی آن عبارت چیست و شما طبق آن قصد و هدف، صفحات خود را تولید کنید. چگونه توجه کاربران را به دست بیاوریم و به سایت خود جذب کنیم؟ از اینجا به بعد به موضوعات حرفه ای و جدید تر میخواهیم اشاره کنیم. متا دیسکریپشن، متا تگی در HTML است که به توصیف کوتاهی از صفحه (بلند تر از عنوان صفحه) می پردازد. حالا اگر صفحه شما مناسب به آن کلمه باشد، اینگونه شانس بسیار بالایی برای حضور در نتایج اول را دارید. هرچه سرعت سایت شما کندتر باشد، کاربر سریعتر از سایت شما خارج می شود. اینجا متوجه می شود که صفحه شما مناسب آن کلمه نیست و به همین دلیل کم کم آن را از نتایج خارج می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا