دسته‌بندی نشده

بازاریابی و فروش با اینستاگرام

در بازاریابی به روش سنتی برای طراحی یک تبلیغ باید میانگینی از سلیقه تمامی مشتریان خود در نظر بگیرید و امکان سفارشی سازی تبلیغ یا پیام ارسالی شما، برای هر کدام یک از مخاطبان وجود ندارد، این در حالی است که در بازاریابی دیجیتال به سادگی میتوانید تمامی برای هر کدام از مخاطبان خود یک تبلیغ شخصی ارسال کنید یه به یک گروه خاص از مخاطبان (مثلا خانمها در روز مادر) یک پیام سفارشی ارسال کنید. دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات شما از هر نقطه امکانپذیر است و نیاز به حضور فیزیکی مشتری وجود ندارد. این نوع مقالات که در قالب دادههای بسیار جالب هستند بیشتر بین مردم به اشتراک گذاشته میشوند و از همه مهمتر چون اصولا این مقالهها همراه با دادههای عددی است بیشتر در ذهن مخاطب ها جای میگیرد. میزان ارتفاع اشغال شده توسط این نتیجه بسیار زیادتر از سایر نتایج می باشد که سبب می شود کاربران سریع تر چشمشان به آن بیفتد. This content has been written with GSA Content Generator DEMO.

فروش اینترنتی

بر اساس گفته های مارتک (MarTech)، ویدئو این پتانسیل را دارد تا توجه مشتری را در سایت های خرده فروشی به میزان دو دقیقه بیش از مقدار متوسط جلب کند (این مدت در دنیای دیجیتال برابر با یک عمر است) و ویدئویی که به خوبی بهینه سازی شده باشد می تواند شانس شما را درقرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل حداقل تا 50 درصد افزایش دهد. اینستاگرام، با رابط کاربری بینظیری که دارد و قابلیتهای بیشماری که به کاربران و صاحبان کسبوکارها داده، باعث شده علاقهمندان بیشتری به آن روی بیاورند و تعداد کاربران و میزان استفاده از آن، بهشدت افزایش یافته است. پس شما باید تا می توانید تجربه کاربری سایت را بهبود دهید تا کاربر به راحتی در سایت شما بچرخد و از قسمت های مختلف سایت شما استفاده کنند. از آن جا که اینستاگرام به شما اجازه می دهد تا حداکثر 30 هشتگ در هر پست استفاده کنید، می توانید از محبوب ترین هشتگ ها در اینستاگرام استفاده کنید تا شما را در مقابل میلیون ها کاربر قرار دهد. محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC): مخاطبان شما، پست های منحصر به فرد خود را ایجاد کرده و پیج شما را تگ کرده و یا از هشتگی که ایجاد کرده اید استفاده می کنند.

Data was generated with the help of GSA Content Generator DEMO.

تگ کردن: کاربران برای هر شخصی که در پست شما تگ می کنند، یک شانس برای برنده شدن دریافت می کنند. A Color Story : این برنامه با ارائه فیلترهای قابل تنظیم به شما کمک می کند تا به برای خود یک تم جذاب داشته باشید. یکی از ابزارهای خوب برای این کار کیبورد پلنر خود گوگل است. سایت و برند باید شهرت خوبی داشته باشند (خودتان را در گوگل جستجو کنید!). توصیه میکنیم برای مشاهده عملکرد وب سایت از آموزش گوگل سرچ کنسول جی ادز استفاده نمائید. از نقاط مختلف عکس بگیرید. برای مثال تجربه کاربران را استوری کنید یا عکس ها و فیلم های پشت صحنه کسب و کار خود را در این بخش نشان دهید. در طلوع آفتاب، غروب آفتاب یا در یک روز ابری عکس بگیرید. استفاده از هشتگ یک روش عالی برای گسترش مخاطبان در اینستاگرام است. اگر شما محتوایی تولید کنید که کاربران با آن کاملا درگیر شده و برای شما کامنت بگذارند، به این معنی است که شما به یک نتیجه عالی رسیده اید. این کتاب یکی از بهترین کتاب های آموزش دیجیتال مارکتینگ میباشد.

یکی از مهمترین استراتژیهای بازاریابی، رسانهای کردن و روابط عمومی یک برند است. یک پرچین، میان دو آسمان خراش یا فقط یک فضای خالی نمونه های خیره کننده ای هستند. این گزینه به شما این امکان را می دهد که در استوری هایتان لینک های به اصطلاح کلیک خور یا سایر اطلاعات مربوط به خود را قرار دهید. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا از یک لینک در بیوگرافی خود استفاده کنید. Canva : Canva دارای تعداد زیادی ابزار است که به شما امکان می دهد تصاویر خود را شخصی سازی کنید. تصاویر خود را با ابزار مناسب ادیت کنید. برای جذابیت بیشتر، می توانید تصاویر پشت صحنه ویدیو خود را جداگانه پست کنید. آیا می دانید ویدئوهای اینستاگرام دو برابر بیشتر از تصاویر برای کاربران جذابیت دارند؟ در آن زمان، بازاریابی به عنوان یکی از دروس رشته مدیریت کسب و کار در تعدادی از دانشگاههای آمریکا تدریس میشد. اگر به دنبال یادگیری دیجیتال مارکتینگ در سطحی هستید که بتوانید به عنوان یک دیجیتال مارکتر در کسب و کارهای اینترنتی مشغول به کار شوید، قطعا این دوره میتواند برای شما مفید باشد. می توانید ویژگی های مشتری های خود را روی یک کاغذ بنویسید تا بتوانید در زمانی که نیاز دارید ، آن ها را بررسی کنید و برای مشتری های بعدی نیز چشم و گوش خود را باز کنید تا به کار خود کمک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا