دسته‌بندی نشده

باید جذاب، خلاق و آموزنده باشید

از این جهت طرح یک راه برای بازاریابی اینستاگرام و مشخص کردن اهداف ضروری است. آیکون لبخند به شما امکان میدهد تا یک مکان، GIF، موسیقی، نظرسنجی و بسیاری از ویژگیهای سرگرم کننده، اضافه نمایید. اگر حساب و جزئیات تایید شود، قابلیت product tagging بعد از 10 تا 90 روز به اینستاگرام شما اضافه میشود! بعد از آنهم باید به سراغ Category رفته و در آن دسته تجارت خودتان را انتخاب کنید. نکته: گفتم که اینستاگرام قابلیت دکمه فروش محصولات را صرفا در اختیار آن دسته از فروشگاههایی قرار میدهد که محصول فیزیکی داشته باشند. بنابراین در این بخش باید دسته بندی انتخاب کنید که محصولات فیزیکی برای فروش دارد. 《ضمانت خرید و فروش امن》، 《تضمین اصالت کالا》 ، 《ضمانت تست و تایید کالا》 ، 《امکان بازگشت وجه》 ،《ساخت و مدیریت و طراحی رایگان فروشگاه های شخصی توسط کاربران》و《خدمات ویژه برای فروشگاه های خاص》 ، 《فروش های ویژه و تخفیف های هوشمند و پلکانی》 ، 《امکان ارسال سریع و رایگان》و همچنین《استفاده از اپلیکیشن های هوشمند》، برخی از امکانات فروشگاه اینترنتی لندیکا به شمار می روند که برای اجرای دقیق و همیشگی آنها قوانین ، تمهیدات و استراتژی های ویژه ای در نظر گرفته شده است.

فروش با اینستاگرام

This article has been generated by GSA Content Generator DEMO.

در ادامه این قسمت باید اطلاعات تماس و آدرس را وارد کنیم.

حالا بعد از این اتصال، برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی اینستاگرام، باید اقدام به ساخت کاتالوگ محصولات کنید. بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ این امکان را به بنگاههای اقتصادی خواهد داد تا بتوانند تبلیغات خودشان را با هزینه های کم انجام بدهند و البته بهترین و بیشترین بازخورد را دریافت کنند. در سال 2017 اینستاگرام این قابلیت را اضافه کرد که اکانتهای بالای 10 هزار فالوور بتوانند استوریهای لینکدار داشته باشند. سلبریتیها و افراد خبره در زمینههای مختلف از برندسازی شخصی استفاده میکنند تا بتوانند جایگاه خود را در میان هم صنفان خود بهبود بخشند و مبالغ بالاتری دریافت کنند. فرایندی که به وسیله آن شرکتها مشتری را درگیر میکنند و به ساخت روابط مستحکم با مشتری میپردازند و در نهایت ارزشی را برای مشتری ایجاد میکنند و در مقابل آن، ارزشی دریافت میکنند. حالا به صفحه بعدی رفته که در آن کاتالوگهای ایجاد شده در فیسبوک قابل مشاهده است. لینک داخلی یعنی کلمات یا جملاتی که در متحوای شما وجود دارد و کاربر را از محتوای سایت شما به ی قسمت دیگر داخل سایت میبرد. در ادامه این قسمت باید اطلاعات تماس و آدرس را وارد کنیم. 4. External Link: هر نوع لینکی ( Follow و NoFollow، چه در قسمت پیوند ها، کامنت ها و هر جای سایت) از سایت ما داده شود.

در اینجا باز یک صفحه جدید با فیلدهای مختلف داریم.

این بهینهسازی میتواند با توجه به سوابق خرید مشتریان یا رفتار کاربران در سایت یا موتورهای جستجو انجام شود. این آدرس میتواند آدرس صفحه محصول یا صفحه پرداخت باشد که کاربر با کلیک روی تگ واردش میشود. همچنین اگر به یادگیری دیجیتال مارکتینگ و فعالیت در این حوزه علاقه دارید اما هنوز کسب و کاری ندارید، میتوانید روی این دوره حساب باز کنید. بعد از این از گزینه Connect Account کمک گرفته، سپس در صفحه جدیدی که باز میشود، اطلاعات و رمز اینستاگرامتان را وارد کنید. در اینجا باز یک صفحه جدید با فیلدهای مختلف داریم. بنابراین باید از اطلاعات فیک و مربوط به یک کشور دیگر استفاده کنیم. در کشور ما شبکههای اجتماعی اینتستاگرام، توییتر، فیسبوک و تلگرام بیشترین طرفدار را دارند. به عنوان مثال تا ۵سال پیش کمتر کسی لباس را به صورت آنلاین خریدای میکرد اما امروز خرید آنلاین لباس کاملا مرسوم است و رقبای زیادی در این زمینه وجود دارند. بهعنوانمثال اتوماسیون ایمیلی به شما این امکان را میدهد تا بهصورت خودکار ایمیلهای دلخواه خود را به کاربران ارسال کنید. در بازاریابی ایمیلی شما باید بهدنبال راههایی برای جذب ایمیل کاربران باشید. این دانش به شما کمک می کند خود را از سایت های رقیب متمایز کنید و به اولین سایتی تبدیل شوید که توجه کاربر را به خود جلب می کند.

همانطور که می بینید آمار و اطلاعات به شدت کاربردی برای سایت و سئو سایت شما در اینجا وجود دارد. استوری ها در بالای فید اینستاگرام و از طریق عکس پروفایل شما ظاهر میشوند. تفاوت دیگر ریلز و استوری در نحوه ی انتشار آنهاست، استوری فقط برای فالوینگ ها نمایش داده می شود ولی ریلز در صفحه اکسپلور نمایش داده می شود. اگر از هشتگ در استوری استفاده کنید، مخاطبانی که آن هشتگ را فالو میکنند آن را خواهند دید حتی اگر شما را دنبال نکنند. زمانی که اتصال بین فیسبوک و اینستای شما برقرار شد، میتوانید عکس پروفایل خودتان را ببینید. لینک سازی خارجی، یک راه آسان برای دستکاری الگوریتم های گوگل بود و خیلی از اسپمرها سعی کردند با ساخت شبکه ای از لینک، سوء استفاده کنند که به تدریج، منجر به خلق سئو کلاه سیاه شد. اینستاگرام از یک برنامه به اشتراک گذاری ساده­ ی عکس به یک بستر مهم بازاریابی تبدیل شده است که برندها برای هدف قراردادن مشتری های آینده خود از آن استفاده می کنند. یکی از مهم ترین دلایلی که باعث می شود تا یک کسب و کار (با وجود ارائه خدمات و محصولات با کیفیت) فروش خوبی نداشته باشد، عدم آگاهی کاربران از وجود آن برند است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا