دسته‌بندی نشده

به کمک آموزش سینمافوردی یک ربات به سبک ونوس را مدل کنید

در این آموزش ، شما می آموزید که چگونه یک ربات کوچک از هشت را شبیه سازی و دوخته و در یک تصویر روشن قرار دهید. این یک آموزش مفصل 127 مرحله ای است و معرفی کاملی از هنر سه بعدی ساخته شده برای کاربران پیشرفته Cinema 4D را ارائه می دهد.

مشاهده ی آموزش های بیشتر : CLICK HERE

 

مرحله 1
برای این آموزش می خواهم شما با یک توپ جسم شروع کنید.

گام 2
نوع شی را از Standard به Hexadron تغییر دهید.

تبلیغات
مرحله 3
بخش را به 12 تغییر دهید.

مرحله 4
به مدیر شی to یک آینه اضافه کنید و توپ را در آن قرار دهید. کمی به سمت کنار بلغزانید و کمی به سمت X بپیچید.

مرحله 5
با تقسیم 16 بر Hexadron ، یک کره جدید ایجاد کنید و نوع شی را جایگزین کنید.

مرحله 6
از شی mer boole در حالت ادغام استفاده کنید. “ایجاد یک شی” و “مخفی کردن لبه های جدید” را فعال کنید.

مرحله 7
تبدیل به یک شی بزرگ (راه ‘بالای c).

مرحله 8
بخشی را حذف کنید. پیشرفت در هر دو طرف لازم نیست.

مرحله 9
ارتباطات خود را بهبود بخشید و تمام نابسامانی های غیرضروری را از بین ببرید. یک پایین کوچک اضافه کنید تا این دو ترکیب شود.

مرحله 10
یک شی جدید و تمیز را درون آینه قرار دهید و دوباره آن را به یک جسم چند ضلعی تبدیل کنید.

مرحله 11
همانطور که در اینجا مشاهده می کنید ، از بالای بدن خود یک چند ضلعی را انتخاب کنید و از “Extrude Inner” استفاده کنید.

مرحله 12
کمی در وسط و در طرفین تازه تنظیم شده قرار دهید.

مرحله 13
برخی از چند ضلعی های جدید را دوباره انتخاب کنید و همان روش قبلی را انجام دهید.

مرحله 14
حالا قسمت دهان را تشکیل می دهیم. به دو چند ضلعی انتخاب شده یک نقطه اضافه کنید.

مرحله 15
آنها را به سمت مرکز و لبه های شیب نخ کنید ، سپس یک قدم دیگر به موقعیت اصلی برگردید.

مرحله 16
پشت سر خود را انتخاب کنید و در برابر این چند ضلعی ها مقاومت کنید و …

مرحله 17
… با استفاده از توابع “Extrude” و “Extrude Inner” گوش ها را ایجاد کنید.

مرحله 18
دور چشم را بیرون بزنید.

مرحله 19
از یک طرف ، از چند ضلعی های انتخاب شده برای ایجاد چیزی مانند زگیل استفاده کنید.

مرحله 20
در این مرحله گردن تشکیل می دهیم. ستون فقرات را به صورت موضع خطی رسم کنید که شامل حداقل تعداد نقاط ستون فقرات باشد.

مرحله 21
آن را زیر شی NURBs ماشین تراش قرار داده و تبدیل کنید. از بسته بودن درب ها اطمینان حاصل کنید. برای مرحله بعدی به این نیاز داریم.

مرحله 22
یک شی Boolean ایجاد کنید و از عملکرد union برای اتصال سر و جسم گردن استفاده کنید. نقاط و چند ضلعی استفاده نشده را پاک کنید تا جسمی بدست آورید که فقط شامل چهار ربع باشد.

مرحله 23
سپس جزئیات را به گردن اضافه می کنیم.

مرحله 24
برای انتخاب چندضلعی ها از ‘Loop Selection’ استفاده کنید و از ‘Extrude Inner’ استفاده کنید.

مرحله 25
آنها خرد می شوند.

مرحله 26
برای رسیدن به چنین نتیجه ای ، شی را در شی Hyper NURBs قرار دهید.

مرحله 27
بررسی کنید که نقطه اتصال تبدیل شی object آینه قبلی واقعاً در حالت تهی وصل شده باشد.

مرحله 28
اکنون نتیجه تقسیم شده باید به این شکل باشد.

مرحله 29
اکنون موها را ایجاد می کنیم. شی Hyper NURBs را کپی کرده و به جسم چند ضلعی تبدیل کنید. قسمتهایی را انتخاب کنید که می خواهید رشد موها را ببینید.

مرحله 30
یک شی مو از منوی زمینه اضافه کنید. مقیاس بندی کنید و آن را جمع کنید تا به خواسته خود برسید.

مرحله 31
در این حالت من رنگ انتهایی مواد موی تولید شده خودکار را به صورتی تغییر دادم.

ذخیره شی.

مرحله 32
در مرحله 32 ما دوباره با یک توپ ساده شروع به ساختن بدن خانم سرسخت خود می کنیم.

مرحله 33
آن را به نوع شش ضلعی تغییر دهید. بخشها این بار استاندارد هستند = 24.

مرحله 34
آن را تبدیل کرده و با استفاده از ابزار آهنربا نقاط را به موقعیت خود برسانید.

مرحله 35
یک شی sphere کره ای دیگر برای “کره های خاکی” اضافه کنید. همه تنظیمات در اینجا استاندارد است.

مرحله 36
به دلایل متقارن نیمی از شی خود را خلاص کنید.

مرحله 37
نقاط و چند ضلعی ها را تمیز کنید تا به یک جسم تمیز برسید.

مرحله 38
چند ضلعی های جلو را به موقعیت بهتری برسانید.

مرحله 39
نوبت به جسم تقارن می رسد!

مرحله 40
اکنون باید به این شکل باشد.

مرحله 41
چند ضلعی ها را در جلو انتخاب کنید …

مرحله 42
… و پشت

مرحله 43
از عملکرد “Extrude Inner” استفاده کنید.

مرحله 44
اکنون یک حلقه برای انتخاب چند ضلعی ها انتخاب می کنید تا اکنون تولید شوند.

مرحله 45
آنها را دوباره خرد می کند تا لبه های واضح تری برای شی Hyper NURBs بدست آورید.

مرحله 46
چند ضلعی های “کره” ما را بیشتر به موقعیت مستقیم جلو برسانید و همانطور که در اینجا می بینید از “انتخاب حلقه” استفاده کنید.

مرحله 47
اکسترودر بیشتر انجام دهید …

مرحله 48
… و مراحل “Extrude Inner”.

مرحله 49
مرحله 50
ناحیه سینه را انتخاب کنید.

مرحله 51
با استفاده از ابزار مدل سازی ما جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید.

مرحله 52
شی object خود را بچرخانید و این چند ضلعی ها را انتخاب کنید.

مرحله 53
آنها خرد می شوند. فاصله ای بین چند ضلعی های تقسیم شده ایجاد کردیم.

مرحله 54
چند ضلعی های معکوس را انتخاب کنید و از “عملکرد Bridge” از منوی کلیک راست استفاده کنید.

مرحله 55
ایجاد خواهد کرد:

مرحله 56
خرد کردن چند ضلعی های جدید دوباره …

مرحله 57
… و از تمام ابزارهای مدل سازی که قبلاً توضیح داده شد برای دستیابی به چیزی مانند این استفاده کرد:

مرحله 58
اکنون ما سر خود را به بدن اضافه خواهیم کرد. شی object خود را دوباره بچرخانید تا آن را به موقعیت بالایی منتقل کنید.

مرحله 59
فرآیند مدل سازی را برای ایجاد “آداپتور” تکرار کنید.

مرحله 60
شی head سر را اضافه کنید و آن را به موقعیت صحیح برسانید تا جسم بدن کمی همپوشانی داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا