آینده کارآفرینی

در 3 مرحله هویت برند خود را تعریف کنید

[19459000]
توسعه هویت نام تجاری شما چیزی فراتر از یک آرم است.
[19459001] [19459002]
[19459003]
[19459000]
[19459004]
دسامبر
30 ، 2020
[19459005]
3 دقیقه خواندن
[19459001]

[19459000]
نظرات ارائه شده توسط [19459006] کارآفرین [19459007] مشارکت کنندگان خودشان هستند.
[19459001]

[19459008]
[19459009]

[19459000] هویت مارک [19459010] [19459011] متشکل از ارزش های تجاری [19459012] [19459011] است و نحوه برقراری ارتباط این نام تجاری از طریق محصولات و خدمات خود با نام تجاری است. این همان چیزی است که مارک می گوید ، اینکه چگونه با تصاویر و طراحی بصری نشان داده می شود و آنچه که مارک در نظر دارد مشتریان هنگام تعامل با محصولات آن احساس کنند. اساساً ، هویت نام تجاری [19459013] فیزیکی و شخصیت کسب و کار شما [19459014] [19459011] است. [19459001] [19459000] هویت نام تجاری [19459015] [19459011] به چند دلیل مهم است. این الگویی برای دارایی های تبلیغاتی شما است ، به این معنی که مشتریانی که از آرم [19459016] [19459011] در نمایه اجتماعی مشاغل شما تا نسخه توضیحات محصول در وب سایت تجارت الکترونیکی شما مشاهده می کنند ، مشاهده می کنند. هویت نام تجاری کاملاً مشخص و منطبق با ارزش های شرکت ، به اعتماد سازی کمک می کند. [19459001] [19459000] هویت تجاری قوی به ویژه برای مشاغل آنلاین كه فاقد عناصر فیزیكی نمایندگی برند شما هستند از اهمیت زیادی برخوردار است. مارک خوب ، مانند شراب خوب ، کار و وقت زیادی می برد. بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید هویت برند خود را در سه مرحله ساده شروع کنید. [19459001] [19459000] [19459017] مرتبط: [19459018] [19459019] [19459017] 4 استراتژی اصلی خرده فروشان كوچك برای تجارت سالم نیاز دارند [19459018] [19459011] [19459001] [19459020] نام تجاری با افراد شروع می شود [19459021] [ 19459000] نام تجاری با مشتری شروع می شود. مشتریان تقریباً درمورد نام تجاری چیزی مانند شناختن شخصی می شناسند. این اولین برداشت و اولین مبادلاتی است که آنها را نسبت به نام تجاری شیفته خود می کند. هنگامی که آنها از دانستن بیشتر در مورد نام تجاری شما هیجان زده می شوند ، در این بازی حضور پیدا می کنند – آنها آماده هستند که مشتری شوند و احساس تعلق ناشی از شناسایی با یک نام تجاری را احساس کنند. [19459001] [19459000] نام تجاری با کارمندان شما شروع می شود. آنها اولین سفیران شرکت شما هستند. مارک داخلی ، از طراحی ساختار تیم گرفته تا آموزش افرادی که تیم ها را تشکیل می دهند ، نیز بخشی از ایجاد هویت تجاری است. مارک داخلی ، فرهنگ اصلی [19459022] شرکت [19459011] را در همه سطوح به کارمندان وارد می کند تا بتوانند نمایندگان واقعی برند برای مشتریان باشند. [19459001] [19459000] [19459017] مرتبط: [19459018] [19459023] [19459017] آنچه ونها می توانند در مورد تأثیرگذار [19459024] بازاریابی [19459011] [19459018] [19459011] [19459001] [19459000] [19459020] مقادیر [19459021] [19459000] یک هویت تجاری با ارزش های شرکت همسو است و باید با رشد نام تجاری ، ارزش های اصلی را حفظ کند ، هرچند دوباره تعریف شود. آرم و عبارت تجاری یک برند ممکن است با گذشت زمان تکامل یابد ، اما با در نظر گرفتن سازگاری – سازگاری با هویت برند تکامل می یابد. و ارزشهای شرکت به هویت برند عمق و جهت می بخشد. [19459001] [19459000] هویت نام تجاری نباید در چهره مشتری باشد ، اما همچنین نباید چشمگیر باشد. هویت برند باید از طریق آرم ها ، تایپوگرافی ، رنگ ها ، بسته بندی و پیام های تجاری ارسال شود. به عنوان مثال ، یک شرکت غذای کودک ارگانیک می تواند سعی کند پنج حس را در هویت تجاری خود تحریک کند. والدین و نوزادان می توانند بر روی تصاویر قابل لیسیدن محصولات مقطعی میوه ها روی یک شیشه میوه های ارگانیک بزاق کنند. آرم و تایپوگرافی آنها می تواند تمیزی و شاید دوزی از لطافت و گرما را برقرار کند. نسخه محصول آن می تواند به صورت آواز خوان باشد. ایده ها بی پایان هستند. [19459001] [19459000] به مشتریان خود اجازه دهید از ابتدا تا انتهای سفر مشتری ، هویت برند شما را تجربه کنند. هویت و طرز طراحی سازگار و نام تجاری سازگار ، سازگاری مارک را افزایش می دهد ، که سنگ بنایی برای برندها برای ایجاد آگاهی و ایجاد اعتماد و وفاداری با مشتریان است. [19459001] [19459000] [19459017] مرتبط: [19459018] [19459025] [19459017] اتصال جهان با چشم انداز شما: 5 نکته تخصصی برای ایجاد نام تجاری جدید [19459018] [19459011] [19459001]

[19459026]

[19459026]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا