دسته‌بندی نشده

دوره آنلاین بازاریابی دیجیتال : دوره دیجیتال مارکتینگ

اشاره سوشیال پروف به این است که اگر در بازاریابی بتوانید به مخاطب بفهمانید قبل از او هم اشخاصی از محصول و خدمات شما استفاده کردهاند، او راحتتر اقدام به خرید میکند. بهافتخار فصل جام حذفی، این شركت جام قابلاستفادۀ مجدد با تم تعطیلات را تولید و پیشنهاد محدودی برای خریداران فصلی به بازار عرضه كرد. عموما تعداد زیادی کلیدواژه به شما پیشنهاد می دهند، اما با این همه کلمه کلیدی چه باید کرد؟ با استفاده از این ابزار شما می توانید وب سایت خود را آنالیز کنید. بهینهسازی صفحات وب این است که شما در نتایج یک موتور جستجوی بزرگ بیشترین امتیاز را داشته باشید. فکر میکنم اگر بگویم در حال حاضر بیشتر از یک نفر، بزرگترین وب سایت آموزشی در زمینه ارتباطات و رشد فردی است، به هیچ عنوان اغراق نکردهام. کافی است مشتریان خود را در زمان درست، مکان درست و به روش درست هدف قرار دهید.

دیجیتال مارکتینگ

شما میتوانید در رویدادهایی که مرتبط با کسب و کار شما است غرفه بگیرید و پیشنهاد ویژهی خود را آنجا ارائه دهید. همینطور ترجیح میدهیم از فروشگاهی محصول مورد نیازمان را بخریم که قبلا یکی از آشنایانمان از آن خرید کرده و آن را به ما پیشنهاد میکند. همانطور که قطعاً دیده اید وقتی شما در کادر جستجوی گوگل شروع به تایپ کردن عبارتی می کنید، خود گوگل به شما عباراتی را نیز پیشنهاد می دهد. تبلیغات بنری بی رویه باعث شده است تا ذهن کاربران در برابر دیدن این تبلیغات مصونیت پیدا کند و امروز دیگر حتی در سایتها اکثرا چشممان تبلیغات را نمی بیند، چون به قدری از این تبلیغ ها دیده ایم که ذهن ما بصورت ناخودآگاه در اکثر موارد آنها را فیلتر میکند. بعد از آن، هدف این فرد صرفا یک چیز است: تبدیل شدن به یک فروشگاه آنلاین، مثل آن چیزی که رقیبش هست! فروشگاه اینترنتی EIG-SHOP یک سایت معتبر در زمینه عرضه و فروش محصولات حرارتی ، برودتی ، دیجیتالی و تجهیزات دام و طیور است. اما همیشه در این شرایط، نتیجه نهایی یا یک باخت بزرگ است یا تبدیل شدن به یک فروشگاه عادی با درآمد نه چندان مناسب. و خب دقیقا اجرای همین ایدهها بوده که تا الان باعث شده ما از رقبا جلو زده و در این جایگاه باقی بمانیم.

چطور؟ خب اینکه دقیقا چه راهکاری استفاده کنید به خلاقیت خودتان بستگی دارد اما من یکی دو نمونه از راهکارهایی که بقیه استفاده کردهاند را به شما در این مقاله آموزش فروش در اینستاگرام، یاد میدهم: روش اول این است که هر از گاهی تصاویر محمولههای ارسالی محصولات برای مشتریان را در استوری اینستاگرام قرار داده و همینطور این استوریها را هایلایت کنید تا بقیه مخاطبان هم بتوانند آنها را مشاهده کنند. که فراگیران پس از پایان دوره می توانند به این شیوه به فعالیت بپردازند. چرا که اصطلاح بازاریابی در عین ساده بودن کاملا متغیر بوده و هر کسی آن را با توجه به شرایط و استراتژی های خود تعبیر می کند. در این مقاله ابتدا با هم اطلاعاتی در مورد محصولات پرفروش در اینستاگرام به دست آوردیم. برای برندها، این کار بدینمعناست که زمان خرید در ایام تعطیلات است. بهعبارت سادهتر، احتمالاً مخاطب هدفتان آمادۀ کشف و خرید هدایای تعطیلات در اینستاگرام است. تقریباً ۴۰درصد از کل خریدهای تجارت الکترونیکی در فصل تعطیلات قبلی، با تلفن هوشمند انجام شده است؛ بهعنوان یکی از سریعترین سیستمعاملهای بصری، اینستاگرام به بازاری مناسب برای خرید آنلاین تبدیل شده است؛ بهگونهای که ۸۰درصد از کاربران حداقل یک برند را روی این پلتفرم دنبال میکنند و ۶۰درصد از اینستاگرامیها محصولات درون برنامهها را کشف میکنند و یکسوم آنها بیشترین بازدید را از کسبوکارها میکنند. This post has been done with GSA Content Generator Demoversion!

و موبایل مارکتینگ را پوشش می دهد.

بعد هم برای رسیدن به این هدف، از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و تمامی سعیش را میکند تا با کپی کردن، به چیزی مثل رقیبش شبیه شود. راهکار دیگر، استوری کردن چت مخاطبانی است که از رسیدن محصول به دستشان تشکر کرده یا آنهایی که نسبت به کیفیت محصول شما رضایت داشته و این رضایت را به طور علنی اعلام کردهاند. بخشی از این درس مبحث های بازاریابی محتوایی و موبایل مارکتینگ را پوشش می دهد. سپس در بخش دوم مقاله درباره آموزش فروش در اینستاگرام حرف زده و در نهایت و در بخش سوم، به تکنیک های افزایش فروش پرداختیم. بنابراین، مشتریان عجله دارند که در دورۀ زمانی خاصی برای دریافت هدیه از شما خرید کنند. در مبحث بازاریابی اینستاگرام، استوری به شما کمک می کنند که مخاطب ها و فالوورهای شما افزایش پیدا کرده و بحث برندینگ شما همیشه در ترند باشد؛ چرا که به واسطه استوری می توانید به میزان زیادی جلوی چشم مشتریان تان بوده و خود را همیشه در صفحه Home آن ها بالا نگه دارید. مشتریان امروزی دانا هستند. چگونه افراد تیم را پیگیری ( فالو ) … همه این راهکارها و تکنیکها در نهایت به مخاطبان فعلی شما میفهماند که قبلا هم افراد زیادی از این محصول و خدمات استفاده کردهاند و آنها را دچار اثر تایید اجتماعی میکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا