دسته‌بندی نشده

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

اما با توسعه تکنولوژی دیجیتال و افزایش دسترسی به دستاوردهای فناوری اطلاعات، بازاریابی محتوا به عنوان یک ابزار قدرتمند و یک رشتهی تخصصی مطرح شد و توانست جایگاه ویژهای را در میان فعالان حوزهی دیجیتال به خود اختصاص دهد. محتوای دوره های راتین تماما توسط تیم محتوا و استراتژی خود ما طراحی شده و مشابهی ندارد. همچنین ما در وبمستر وردپرس، هر روزه برای انجام پروژههای مختلفی که داریم، نیازمند انجام کارهای دیجیتال مارکتینگ هستیم. سلام ما یک لپ تاپ از فروشگاه کیمیا بصورت آنلاین خریده ایم اما بع نسبت پولی ک دریافت کرده اند کالای با کیفیتی نیست چجوری پیگیری کنیم ؟ هشتگ قبل از هر چیزی به بازدیدکننده فعلی عکس شما، این نکته را توضیح میدهد که شما با چه انگیزه و هدفی این پست را منتشر کرده اید و مطلب شما چه پیامی را برای مخاطبان به همراه دارد. این کاربران بالقوه مشتریان شما هستند و تنها کاری که می بایست انجام دهید، این است که آن ها را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید. بازاریابی محتوایی یکی از شیوه های کم هزینه و پربازده به حساب می آید که اگر به درستی انجام شود می تواند باعث افزایش فروش و وفاداری دائمی برند شما شود. شما می توانید با انجام جستجوی دستی یا با استفاده از ابزارهایی برای جستجوی اینفلوئنسرها، اینفلوئنسرهای مرتبط با ماهیت کسب و کار خود را پیدا کنید. Article was created with GSA Content Generator DEMO!

ایجاد یک هشتگ خاص برای کمپین است.

بهترین راه برای جستجوی دستی اینفلوئنسرها، جستجوی هشتگ هاست. کافیست به نوار جستجوی اینستاگرام بروید و مرتبط ترین هشتگ های مربوط به کسب و کارتان را تایپ کنید. یکی دیگر از راه های مؤثر برای استفاده بهینه ازهشتگ برای بازاریابی برند ایجاد یک هشتگ خاص برای کمپین است. این روش یکی دیگر از راه های هوشمندانه استفاده از هایلایت است زیرا فرصتی برای آموزش مشتریان آینده شما در مورد نحوه استفاده از محصولاتتان است. این روش تاثیرگذار است زیرا بخش هایلایت درست در بالا و مرکز پروفایل نمایش داده می شود و فوراً توجه را به خود جلب می کند بنابراین روشی مناسب برای جلب توجه به عرضه محصولات جدید است. در نهایت به این فکر کنید که آیا محصولات شما میتونن به شکل گسترده تولید بشن یا توانش رو دارید، و اصلا دوست دارید بهش به عنوان یک کسب و کار نگاه کنید یا نه. میتوان گفت اگر ده سال پیش شما یک کلیپ تبلیغاتی یک دقیقهای دربارهی کسب و کار خود تولید میکردید و میخواستید صدهزارنفر آن را ببینند، امروز همان کلیپ را با هزینهای بسیار کمتر میتوانید برای همان صدهزارنفر نمایش دهید. یک نکته تخصصی که می توانید دنبال کنید، به اشتراک گذاشتن پیش نمایش ۱ دقیقه ای از فیلم های IGTV در فید اینستاگرام خود برای تبلیغ آنهاست.

فروش با اینستاگرام

برای پروفایل های دیگر، حداکثر طول فیلم ۱۰ دقیقه می باشد. همچنین می توانید لینک های مربوط به وب سایت خود را به هرکدام اضافه کنید تا افراد را از اینستاگرام خود به وب سایت تان هدایت کنید. این روش در اینستاگرام هم جزئیات خود را دارد باید بدانید که در اینستاگرام قواعد و تکنیک های تولید محتوا نیز، بهینه شده و مخصوص برای همین شبکه اجتماعی است، یکی از رایج ترین روش های بازاریابی و جذب مخاطب هدف در فضای اینستاگرام بازاریابی محتوا یا تولید محتواست. به این ترتیب شما به مدت دو روز، بدون نیاز به ایجاد محتوای جدید، به اندازه کافی محتوا برای درج در اینستاگرام خود خواهید داشت. به این ترتیب بینندگان می توانند همان لحظه در لایو شما کامنت بگذارند و اظهار نظر کنند و سؤالاتی را مطرح کنند که می توانید در همان زمان به آنها پاسخ دهید، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است. به عنوان مثال، شیکسون ، از هایلایت های اینستاگرام خود برای نشان دادن دسته بندی های مختلف محصولات مانند اکسسوری، کفش و لباس استفاده می کند.

مرحله ۳: بر روی “create a channel” کلیک کنید و برای ایجاد کانال IGTV خود از گزینه های روی صفحه یکی را انتخاب کنید. مرحله ۲: روی نماد چرخ دنده کلیک کنید. میتوانید در گوشه بالا سمت چپ، روی دوربین ضربه بزنید، همچنین روی Story خود در بالای صفحهتان ضربه بزنید یا برای دسترسی به دوربین فقط انگشت خود را به سمت راست بکشید. شما میتوانید آنها را در حلقههای کوچک تحت عنوان بیوگرافی اینستاگرام پیدا کنید. بسیاری از آژانس های بازاریابی معتبر به صورت مدون و زمانبندی شده اقدام به نشر مطالب مفید و آموزنده در زمینه بازاریابی اینترنتی و استراتژی های بازاریابی و نحوه کاربرد آنها می کنند. بنابراین، می توانید به عنوان بخشی از پروفایل اینستاگرام خود به هایلایت فکر کنید و از آنها برای نمایش مطالب و یا دسته بندی استفاده کنید . فرمت و قالب هایلایت ها، در واقع همانند استوری است اما محل قرار گرفتن آنها متفاوت است و به جای اینکه در قسمت فید دنبال کنندگان شما نمایش داده شود در پروفایل اینستاگرام شما نمایش داده می شود. در نتیجه فارغ از هر کسب و کاری که دارید، یک صفحه اینستاگرام باز کنید و از پتانسیل آن استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا