دسته‌بندی نشده

راهنمای انتخاب دوره های آموزش بازاریابی

تفاوتی نمیکند که شما قصد دارید چه چیزی را بفروشید، چه مقدار مهارت بازاریابی و فروش دارید یا اینکه میخواهید در چه سطحی از فروش کار کنید. از نظر گوگل آن وب سایتی ارزش این را دارد که در بین رنک های برتر قرار بگیرد که چیزی برای ارائه و حرفی برای گفتن داشته باشد. همواره به هنگام تولید یک صفحه، خودتان را به جای کاربر گذاشته و وارد آن صفحه شوید؛ آیا واقعا به عنوان یک کاربر متوجه این قضیه می شوید که صفحه ای که در آن قرار گرفته اید در مورد چه چیزی است؟ در همین ابتدای کار باید این نکته را بیان کنیم که هدف جستجوی کاربر را با هدف صفحه سایت اشتباه نگیرید؛ این دو مورد با هم متفاوت بوده و هر کدام بخ اندازخ خودشان اهمیت داشته و در هر کلاس یا دوره رایگان و غیررایگان آموزش سئو باید بیان شوند. اصلا هرکس بخواهد کار سئو سایت خود را انجام دهد، مگر می تواند به این موارد اهمیتی ندهد؟ شهرت وب سایت شما به امتیازدهندگان کیفیت گوگل این امکان را می دهد تا سابقه سایتتان را بررسی کنند. وقتی صفحات باکیفیت وجود داشته باشند، گوگل رنک خوبی به بی کیفیت ها نمی دهد! فاکتورها و شاخصه های زیادی در این زمینه وجود دارند که می توان بر اساس آن ها تصمیم گرفت که یک صفحه بی کیفیت است یا باکیفیت.

فروش اینترنتی

بنابراین، چه کنیم تا جزو صفحات باکیفیت باشیم؟ ۳. تجربههای شخصی خود ما در طول سالها (چه شکستها و چه موفقیتهامون) نقش پر رنگی در طول دورهها دارن. اگر با نحوه کار با گوگل آنالیتیکس آشنا نیستید، نگران نباشید ما یکه دوره رایگان آموزش گوگل آنالیتیکس در سایت همیار آکادمی قرار دادهایم و در آن تک تک بخشهای گوگل آنالیتیکس را توضیح دادهایم لذا توصیه میکنیم حتماً این دوره رایگان را بگذرانید. بنا داریم با آموزش بازاریابی دیجیتال برای همگان گامی در جهت آگاه سازی کلی و اشتراک گذاری تجربیات خودمان با دیگران برداریم. اما در حالت کلی میتوان گفت اغلب شرکتها اهداف مشترکی را در دیجیتال مارکتینگ دنبال میکنند. شاید یکی اصلی بروز رسانی هایی که در الگوریتم گوگل ایجاد می شود، همین باشد؛ گوگل نمی خواهد سایت هایی در رتبه های برتر نتایج جستجو باشند که بر اهداف صحیحی پشت آن ها نیست. این صفحات فاقد ویژگی تخصصی بودن هستند و نمی توان روی آن ها برای رسیدن به اهداف معتبر مارکتینگ حساب کرد (بخشی از بیانیه Google Quality Evaluator Guidelines). بازاریابی؛ متن این دو بخش از صفحه، باید مقاومت ناپذیر باشد؛ به گونه ای که در مخاطب انگیزه ایجاد کند تا بر روی لینکی که قرار داده اید، کلیک کند؛ در نهایت شاهد افزایش بی نظیر نرخ کلیک خواهید بود.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

هر صفحه ای از سایت که برای رنک گرفتن برای یک کلمه کلیدی خاص با حداقل متن محتوا، منتشر شده است، صفحه درگاه یا doorway نامیده می شود؛ اغلب صفحات مربوط به لوکیشن، جزو صفحات درگاه شناخته می شوند. اگر سایتی تنها برای پول درآوردن فعالیت داشته باشد، کل آن سایت اسپم است. شاید با خود بگویید که صفحات سایت من هیچکدام از این مشکلات را ندارند اما باز هم در بین رتبه های برتر گوگل قرار نگرفته اند؛ نکته بسیار مهمی که می خواهیم در این آموزش سئو رایگان به شما بگوییم این است که اگر صفحه ای هیچکدام از این مشکلات را نداشته باشد، اما در عین حال چیز خاصی هم برای ارائه نداشته باشد، نمی تواند در جایگاه یک نتایج جستجو قرار بگیرد و شما را در میان همان صفحات سوم تا چهارم، می چرخاند. برخی از آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم تا بتوانید بدون نیاز به گذراندن یک دوره یا کلاس آموزش سئو بخش اعظمی از مشکلات وب سایت خود را مرتفع کنید. اگر مدیر بازاریابی یک برند شناخته شده هستید یا به تازگی کسب وکار خود را توسعه داده اید، و یا اگر به حوزه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ علاقه مند هستید و قصد ورود به این عرصه را دارید یا حتی اگر دانشجوی ممتاز رشته بازاریابی هستید و به دنبال آموزش بازاریابی و به روز نگاه داشتن دانش خود هستید، این مطلب بعنوان راهنمای انتخاب دوره های آموزش بازاریابی مخصوص شماست! Data has been created by GSA Content Generator DEMO!

صفحات YMYL چه مفهومی دارند؟

متن بالا در سال 2019 در راهنمای ارزبابی کیفیت گوگل منتشر شد. صفحات بی کیفیت سایت راضی کننده نیستند یا فاقد عناصری هستند که موجب رسیدن کاربر به هدفش می شود. حداکثر بعد از چند روز می توانید تغییرات به وجود آمده در رتبه بندی صفحات YMYL سایت خود را مشاهده کنید. نکته مهمی که باید بدانید این است که اگر شما نیز صفحاتی مثل صفحات YMYL در وب سایت خود دارید، گوگل آن ها را شناسایی کرده و به طرز متفاوتی با آن ها برخورد خواهد کرد. صفحات YMYL چه مفهومی دارند؟ قسمت behavior flow به شما اطلاع می دهد که کاربران به بخش های مختلف وب سایتتان، چه واکنشی نشان می دهند. بعضی دیگر از صفحات تنها برای کسب درآمد و مواردی فقط برای آسیب رساندن به کاربران ایجاد شده اند. اگر صفحه ای در وب وجود داشته باشد که تنها کاری که می کند، فروش محصول یا خدماتی است، این صفحه از نظر گوگل، اسپم شناخته می شود. به صورت ناخودآگاه این 3 ویژگی در روند کاری فردی که قرار است وب سایت خود را بهینه سازی کند، به وجود می آید. شما باید سعی کنید در زمینه کاری خودتان وبسایت جذاب و مفیدی داشته باشید. This was generated by GSA Content Generator Demoversion!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا