دسته‌بندی نشده

مراحل طراحی کمپین بازاریابی اینترنتی

حتما در مورد بازاریابی محتوایی مطالعه داشته باشید! اینستاگرام، امکان ساده جستوجوی تگها را فرآهم کرده و به راحتی میتوان محتوای مرتبط با تگ مورد نظر شما را در کمترین زمان پیدا کرد. توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، اسنپچت، پینترست از جمله معروفترین شبکههای اجتماعی هستند. از متداول ترین مثال های اخیر در این زمینه میتوان به ایجاد فیلم های متحرک و شگفت انگیز و یا ویدئو های دیدنی در یوتیوب اشاره کرد که سپس در فیسبوک، توییتر و کانال های دیگر به اشتراک گذاشته می شوند. نکته بسیار مهم دیگر در پیدا کردن کلمات کلیدی، تمرکز بر روی کلمات لانگ تیل است. واضح است که اولین قدم در این فرایند، انتخاب دامنه است. آن را مرتبط با یک کمپین خاص یا منحصر به فرد برای برند خود انتخاب کنید. اما چگونه یک محتوای سئو شده خوب داشته باشیم. یکی از ابزارهای خوب برای این کار کیبورد پلنر خود گوگل است.

اینستاگرام مارکتینگ

دوم اینکه می توانیم از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی استفاده کنید. ابزارهای بسیار زیادی برای این کار وجود دارند که تعدادی از آنها را در لیست زیر آورده ایم. با چند ترفند ساده، مخاطبان هدف خودشان محتوای مطلوبشان را در وب پیدا میکنند، بدون آنکه به آنها تحمیل شوند. در اینجا به چند ترفند برای پیدا کردن کلمات کلیدی می پردازیم. در همین ابتدای کار باید این نکته را بیان کنیم که هدف جستجوی کاربر را با هدف صفحه سایت اشتباه نگیرید؛ این دو مورد با هم متفاوت بوده و هر کدام بخ اندازخ خودشان اهمیت داشته و در هر کلاس یا دوره رایگان و غیررایگان آموزش سئو باید بیان شوند. آموزش سئو، موضوعی پر طرفدار در میان دیجیتال مارکتر ها و علاقمندان به حوزه سئو می باشد. روش های پیدا کردن کلمات کلیدی فقط به این ابزار ها ختم نمی شود. اگر در این سایتها کلمه اصلی خود را جستجو کنید، خواهید دید که مردم سوالات زیادی را در آن حوزه پرسیده اند. راه های بسیار زیادی برای پیدا کردن عبارات مشتریان شما وجود دارد.

وجود چنین مقالههایی تعامل را افزایش میدهد.

در این بخش شما قادر خواهید بود تعداد زیادی سوال تعریف کرده و برای هرکدام پاسخی بنویسید. کافیست در این ابزار کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید و گوگل عبارات مرتبط بیشتری برای آن کلمه به شما می دهد. تا الان در عنوان و توضیحات متا کلمه کلیدی را استفاده کرده اید و حالا در متن هم، باید در مورد آن کلمه صحبت کنید. مثلاً با بررسی چگالی کلمه کلیدی، وجود کلمات مرتبط، تصاویر و… وبسایت های بسیاری هستند که با وجود تولید محتوای با کیفیت و رعایت تمامی نکات سئو به دلیل عدم رعایت استانداردهای سئو تکنیکال نمی توانند به رتبه های عالی دست پیدا کنند. بدون شک تولید محتوای با کیفیت و البته مستمر باعث افزایش ترافیک سایت شما خواهد شد. وجود چنین مقالههایی تعامل را افزایش میدهد. منظور از بازاریابی محتوایی، تولید و ترویج انواع محتوا با هدف ایجاد آگاهی از برند، افزایش ترافیک، جمع آوری لید و افزایش مشتری است. با نگاه به آنها میتوانید علاوه بر پیدا کردن کلمات و لغات به کار برده شده توسط کاربر، موضوعات دیگری را پیدا کنید تا برای آنها تولید محتوا کنید. Data was generated by GSA Content Generator DEMO.

بازاریابی اینترنتی

در ظاهر این دو مفهوم شبیه هم هستند: هر دو در فضای آنلاین رخ میدهند و تمرکزشان بر تولید محتوای دیجیتال برای مصرف مخاطبان است. در نهایت این رو بگم که من هر حرفی بزنم و هر ادعایی کنم، باز هم هیچچیز جای تجربۀ خود شما رو نمیگیره. ما در اینجا شما را با جدیدترین و کارآمدترین روشهای بازاریابی فعلی آشنا میکنیم. در نظر داشته باشید که هرگز یک راه حل ثابت و مشخص برای همه کسب و کارها وجود ندارد و با توجه به نوع مخاطب و وضعیت فعلی کسب و کار شما در بازار استراتژی مشخص می شود. پس اگر ما صفحه فروش این رمان را در سایت خود برای این عبارت سئو کرده باشیم، یک مخاطب صد در صد هدفمند خواهیم داشت و احتمال تبدیل شخص به یک مشتری بیشتر خواهد بود. پست مهمان به پستی گفته می شود که اورجینال باشد (از جایی کپی نشده باشد) ما این را در سایت مقصد قرار می دهیم و در آن لینک به سایت خودمان می گذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا