دسته‌بندی نشده

مقالات دیجیتال مارکتینگ – پونه مدیا

این یک تعریف خیلی ساده از دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتالی بود. بهترین نکتهی مثبت این بوتکمپ این بود که همهچیز برنامهریزی شده بود و نقشهی راه مشخصی داشت. چرا که هم بازدهی آن کوتاهمدت است و هم نیاز به هزینه فراوانی برای درج تبلیغات خواهد بود. حال آنکه در تبلیغات سنتی، مثلا تبلیغ در بیلبورد، تنها افرادی که از مکان نصب بیلبورد عبور می کنند، مخاطب شما خواهند بود. شما به کمک ابزارهای آنالیتیکس و اتریبیوشن می توانید عملکرد هر کدام از کمپین های تبلیغات آنلاین خود را دنبال کنید و مورد ارزیابی قرار دهید. شما در تبلیغات اینترنتی می توانید دریابید که عملکرد هر کدام از کمپین هایتان تا چه حد خوب بوده است و اگر مشکلی در یکی از کمپین هایتان وجود دارد، آن را برطرف کنید. این امکان در تبلیغات سنتی وجود ندارد و شما در تبلیغات سنتی نمی توانید بفهمید که هر کدام از آنها تا چه حد خوب عمل کرده است و تا چه حد توانسته برای شما مشتری واقعی ایجاد کند. هر کدام از این موارد، شامل استراتژیها و تاکتیکهای مختلفی است.

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی با استراتژیها و تاکتیکهای مختلفی قابل اجرا است. از سوی دیگر دیجی کالا با پرداختن به محتوای مفید و کاربردی در زمینه های مختلفی مانند ابزارهای دیجیتال و لوازم خانگی، گام مهمی در تولید اطلاعات و اعتماد سازی در خرید اینترنتی انجام داد، تا جایی که مشتریان عمدتا پس از خواندن مطالب و نقد و بررسی در سایت دیجی کالا اقدام به خرید کالا به صورت حضوری یا آنلاین می کنند. بر اساس تعریف موسسه بازاریابی محتوایی (CMI)، بازاریابی محتوایی یک رویکرد بازاریابی استراتژیک است که بر تولید و توزیع محتوای ارزشمند، مرتبط و منسجم متمرکز است؛ محتوایی که مخاطبی از پیش تعریفشده را جذب و نگهداری میکند و در نهایت، آنها را به سمت انجام عملی سودآور (مثلاً خرید محصولات) سوق میدهد. اینجاست که با جرات میگم ۹۰ درصد سئو کارهای ایران این تست هارو انجام ندادن و دانششون در حد انتقال تجربه و مطالعه سایت های خارجی هست. Article has been generated with GSA Content Generator DEMO!

تولید و انتشار محتواست.

همچنین، می توانید بر روی بنرها یک دکمه قرار دهید و مخاطبان خود را تشویق کنید تا بر این دکمه کلیک کرده و به فعالیت خاصی مثلاً ورود به یک صفحه فرود خاص و … همچنین، استفاده از ادبلاکرها تنها در سال 2016، 30 درصد افزایش یافتهاست. این دو مفهوم اغلب به جای یکدیگر استفاده میشوند، زیرا امروزه، محتوا نقش بسیار پررنگی در برقراری ارتباط با مشتریان و جذب آنها بازی میکند و شاید بتوان گفت مهمترین بخش بازاریابی اینترنتی، تولید و انتشار محتواست. اعتماد، اعتبار و ارتباط ارمغان بازاریابی محتوایی برای برندهاست. ایجاد حس خوب ترویج نوین، ایجاد ارزش، کم هزینه بودن، تنوع گرایی، منحصر به فرد بودن، مشتری مداری و دقت در انتخاب شرکای تجاری، ارزش های تخفیف گو در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری خود می باشد تا بتواند بر اساس آنها، خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه همراه با ارزش افزوده را در اختیار همه متقاضیان قرار دهد. تخفیف گو، اولین، معتبرترین و محبوبترین بستر نوین بازاریابی، تبلیغات و تخفیفات است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگترین بستر بازاریابی و تبلیغات نوین اینترنتی در ایران است. بنابراین برای اینکه وبسایت شما کارایی بالایی داشته باشد نیاز است که بازدیدکنندگان سایت شما مخاطبین هدف شما باشند تا در نهایت به مشتریان با ارزش شما تبدیل شوند.

برای تبلیغات بهینه، بهصرفهترین روش استفاده از سئو و سایر روشهای دیجیتال مارکتینگ است. بازاریابی اینترنتی به شما این امکان را میدهد که بدون نیاز به حضور فیزیکی، از طریق فضای مجازی و با استفاده از اینترنت، به صورت جهانی و خارج از مرزها بازاریابی نموده و مشتری بالقوه داشته باشید. شما به واسطه این شیوه مشتریان خود را آموزش میدهید و بدون جلسه معرفی محصولات و خدمات جدید خود، آن ها را به سوی خود حرکت میدهید. در این شیوه آموزشی یک پروژه عملی بازاریابی به عنوان مثال تهیه و تدوین طرح یا برنامه بازاریابی یا برنامه ریزی بازاریابی محتوا یا هرگونه فعالیت مرتبط با بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ با توجه به نیاز سازمان برای شما و در کنار شما علاوه بر آموزش، مدیریت و پیاده سازی می شود. پاسخ این پرسش سادهتر از چیزی است که فکر میکنید. اما بازاریابی همواره در حال تغییر است و حتی روشهایی که تا دو دهه پیش اثربخش بودند، در دنیای مدرن و فناوریمحور امروز اثری ندارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا