دسته‌بندی نشده

نایاب نت :آموزش موفقیت، دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی اینترنتی

هر شخصی که بخواهد از طریق اینترنت مخاطبان هدف کسب و کارش را جذب کند نیازمند به استفاده از بازاریابی دیجیتال است. ورودی ارگانیک یکی از چند کانال اصلی تبلیغات اینترنتی است، شما باید تک تک مدیران خود را قانع کنید که هر کانال یک گردش مالی مناسب برای شما دارد حالا بعد ازاینکه ورودی ارگانیک یا همان سئو را توانسته اید به خوبی انجام دهید سراغ کانال بعدی که شبکه های اجتماعی است بروید که برای اینکار ابزارهای رایگان شبکه های اجتماعی وجود دارد. مخاطب باید حس کند که دارد با پخش کردن محتوای شما کارِ جالب یا خیرخواهانهای انجام میدهد و میتواند از این راه محبوبیت خود را افزایش دهد. رشد ذیل به زمان و انرژی جدی نیاز دارد. یادتون باشه که در کنار پیام تبلیغاتی موثر به یک پیشنهاد جذاب و ردنشدنی هم نیاز دارید. کل مدت زمانی که برای تولید محتواهای در نظر گرفته شده نیاز دارید و زمان انتشارشون رو هم دقیق مشخص کنید. مثلاً اگر قصد فروش لباس گرم زمستانه رو دارید اسفند ماه، زمان خوبی برای برگزاری این کمپین در شهری مثل تهران نیست یا اگه لوازم التحریر میفروشید قبل از مهرماه بهترین موقع و بعد از اون دیگه دیره.

اینستاگرام مارکتینگ

به زبان ساده، افراد زیادی روزانه در اینترنت برای حل مشکلات یا برطرف کردن نیازهایشان با گوگل جستجو میکنند، هرچه وبسایت شما محتوای مرتبط و مفید بهتری داشته باشد و بهتر سئو شده باشد رتبه بهتری میگیرد و در نتیجه ورودی بیشتری هم خواهید داشت. لینک­ های داخلی (از سایت خودمان) و هم لینک ­های خارجی( از سایت­ های دیگر) به گوگل در رتبه­ بندی سایت کمک می­ کنند. به محض اینکه نام شما در گوگل جستجو شود، در اولین رتبه قرار میگیرید و همین مساله باعث افزایش اعتماد کاربر نسبت به برند میشود. کاربران با دیدن ویترین شما تنها در 15 ثانیه نسبت به شما و بیزینستان قضاوت می کنند. اینجاست که اگر تیم بازاریابی محتوا، مقاله خوب و کاربردی را آماده کرده باشد تا پس از خواندن آن شما به راحتی بتوانید برای خرید محصول تصمیم بگیرید، فروش اتفاق می­افتد. کارشناسان و مشاوران ما به واسطه سالها فعالیت در حوزه وب و بازاریابی اینترنتی برای سازمان ها و شرکت های مختلف توانسته اند پروژه های موفقی را در زمینه های افزایش فروش تضمینی، افزایش سهم بازار، جهت دهی و اولویت بندی تبلیغات مشتریان و ارتقای سطح برندها در مقایسه با سایر رقبا داشته باشند. مدت زمان اجرای کمپین را مشخص کنید و تعیین کنید در چه زمانهایی اقدامات تقویتی در کانالهای مختلف مانند شبکههای اجتماعی انجام خواهید داد.

مثلاً شاید فروش محصولات آموزشی مربوط به کسب و کار، نزدیک خرداد و تیرماه که اکثر جوانها به نوعی درگیر امتحان و کنکور در مقاطع مختلف تحصیلی هستند خیلی مناسب نباشه. شما باید در حداکثر ۱۵۰ کاراکتر شرح مختصری در مورد اینکه چه کسی هستید و چرا مردم باید شما را دنبال کنند بنویسید. اولین کار شما باید تهیه لیست کلمات کلیدی پایه باشد. حالا با توجه به بیزنس پلن یا ترجیحاً مدل کسب و کار موقع راه اندازی کمپین میدونید که باید در راستای کدوم استراتژی عمل کنید. کارشناس دیجیتال مارکتینگ باید روی شبکههای اجتماعی شرکت نظارت داشته باشد و استراتژی مناسبی برای حضور در این فضا انتخاب کند. وقتی پای انتخابهای مهم میاد وسط، باید نگاهی به اهداف بیاندازیم و متناسب با اونها انتخاب کنیم، مثلاً اگر هدف، آگاهی بیشتر مخاطبان از برند ماست کانالهایی مثل شبکههای اجتماعی، شرکت در رویدادهای آنلاین و آفلاین، پروژههای بازاریابی مشترک با سایر کسب و کارهای آنلاین میتونند تو اولویت باشند. تعداد دنبالکنندگان و پستهای شما در شبکههای اجتماعی پرمخاطب. این پیام باید خیلی ساده اما دقیق مشکلات مخاطب خاص شما رو هدف قرار بده و بگه که چه مزیتی براش ایجاد میکنه. Post has been created by GSA Content Generator Demoversion!

تو بند ۷ همین مقاله بیشتر خواهید خوند.

به همین دلیل ممکن است با یک پیام ساده بتوانید طیف وسیعی از مخاطبان را پوشش دهید. B درسها به گونهای است که برای یک شخص مبتدی مناسب بوده و دانشجو را به صورت گام به گام هدایت میکند. بعضی سایتها چیزی برای فروش ندارند و معمولاً مطالب و اطلاعات رایگانی رو تو حجم بالا به اشتراک میذارن تا مخاطب رو جلب کرده و از طریق نشون دادن تبلیغات به سایر کسب و کارها درآمدزایی کنند. در مورد جای قرار دادن پیام، منظورم کانالهای بازاریابیست تو بند ۷ همین مقاله بیشتر خواهید خوند. وقتی میخواید کمپین راه بیندازید مشخصه که از قبل مشتری هاتون رو تو برنامه کسب و کار و برنامه بازاریابی مشخص کردید و به همه اون سوالها پاسخ دادید، اما اگه نکردید حتماً این کار رو با دقت زیاد، انجام بدید. مخاطب عادت کرده است سوالات خود را در گوگل جستجو کند و گوگل بهترین جواب را برای این سوال به وی نشان خواهد داد، اگر سایت شما بهترین جواب باشد در صدر نتایج گوگل نشان داده میشود این نتیجه باعث معرفی کسب و کار شما برای کاربر میشود و به مرور زمان هرچه ماندگاری کاربر بیشتر شود احتمال جا به جا شدن شما در نتایج گوگل کمتر خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا