دسته‌بندی نشده

نکاتی برای افزایش بازدید صفحه اینستاگرام

هدف از این مقاله آموزش تولید محتوا در اینستاگرام است. در این مقاله برای بهبود روند وعملکرد صفحه اینستاگرامتان راهکار هایی ارائه می شود.

هنگام ایجاد تم برای اینستاگرام ، باید به موارد زیر توجه کنید:

رنگها برای استفاده
فیلترهایی برای اعمال عکس های شما
نوع محتوا برای ارسال (در حال حاضر ایده بدی است)
حساب آموزش محتوا را در اینستاگرام Canva بررسی کنید. آنها انواع مختلفی از محتوا را ارسال می کنند اما به رنگ هایی که استفاده می کنند پایبند هستند.

با تغذیه آنها ، رنگها به صورت ارگانیک تغییر می کنند ، از بنفش به رنگ بورگوندی تا هر رنگ دیگری که فکرش را بکنید.

شرکت های دیگر مانند Lacoste ، رویکرد متفاوتی دارند. Lacoste در درجه اول از رنگهای تجاری خود (سفید و سبز) استفاده می کند و معمولاً هر خط در وب حاوی پستهای بصری مشابه است.

مثال دیگری از آموزش تولید محتوا در اینستاگرام از خرده فروش لباس Madewell است. وقتی پست های آنها را مرور می کنید ، فضای خاصی ظاهر می شود: سرد ، آفتابی و آرام. بیشتر این اثر با استفاده از رنگ ها و تصاویر گرم با آسمان آبی روشن به دست می آید.

اگر واقعاً می خواهید پیروان خود را در اینستاگرام تحت تأثیر قرار دهید ، می توانید شبکه اینستاگرام خود را به مجموعه ای پیچیده و متصل از عکس ها و فیلم ها تبدیل کنید ، درست مانند Lancôme در حساب اینستاگرام شما.

سبک آموزش تولید محتوای اینستاگرام تصاویر شما در اینستاگرام باید نشان دهنده نام تجاری شما باشد. برای ایجاد سبک مناسب برای کسب و کار خود به سوالات زیر پاسخ دهید:

هر آنچه برای بازاریابی بهتر نیاز دارید تهیه کنید
شرکت بازاریابی شبکه های اجتماعی
آیا برای بازاریابی عالی به دنبال یک فروشگاه تک مرحله ای هستید؟ سعی کنید یک شرکت بازاریابی رسانه های اجتماعی را برای بهبود نتایج و بازاریابی از طریق آموزش عمیق و جامعه ای از بازاریابان تبدیل کنید. یک مسیر بازاریابی بهتر با شرکت شروع می شود.

تجربه خود را از همین امروز شروع کنید
می خواهید مردم چه رنگ هایی را با نام تجاری شما مرتبط کنند؟ استفاده از این رنگ ها را به ویژه در پست های اینستاگرام خود در نظر بگیرید.
چه نوع محتوایی را می خواهید منتشر کنید؟ عکس و فیلم با افراد ، نمای نزدیک از چهره ، محصولات ، منظره شما؟ البته ، نیازی نیست که خود را به یک نوع عکس محدود کنید ، اما به شما کمک می کند تا انواع محتوایی را که می خواهید منتشر کنید ، مرور کنید.
از چه فیلترهایی استفاده خواهید کرد؟ یکی از راه های ایجاد یک موضوع آشنا در اینستاگرام استفاده از فیلتر برای همه مطالب شما است. این یکی از ساده ترین روش ها برای ایجاد سبک امضای اینستاگرام است.

شماره 2: نحوه آموزش تولید محتوا در اینستاگرام
وقتی می دانید که می خواهید نمایه اینستاگرام شما از نظر بصری چه چیزی بگوید ، آماده طراحی محتوای خود هستید. قبل از کشف انواع مختلف محتوا ، به این فکر کنید که می خواهید با بازاریابی اینستاگرام خود به چه چیزی برسید. آیا فروش بیشتری می خواهید؟ مشارکت بیشتر؟ دنبال کننده های بیشتری؟ تعیین اهداف بسیار مهم است زیرا محتوایی را که در اینستاگرام ارسال می کنید تبلیغ می کند.

همچنین میزان زمانی را که باید در اینستاگرام بگذرانید در نظر بگیرید.

شما یک تجارت کوچک هستید ، ممکن است کسی را نداشته باشید که به طور تمام وقت شبکه های اجتماعی شما را مدیریت کند. به همین ترتیب ، احتمالاً زمان زیادی برای صرف اینستاگرام ندارید (به همین دلیل است که همه این برنامه ریزی های اولیه بسیار مهم هستند). در مورد اینکه چقدر زمان می توانید در اینستاگرام بگذرانید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا