دسته‌بندی نشده

چند نکته درباره اطلاعات روی کارت ویزیت

آیا می دانید کارت ویزیت زیبا قبل از هر چیز برای مشتری مهم است؟ آیا اصول طراحی کارت ویزیت را می شناسید؟ چگونه می خواهید کارت ویزیت بسازید؟ شما برای طراحی کارت ویزیت حرفه ای به آموزش طراحی کارت ویزیت نیاز دارید. همانطور که می دانید ، کارت های بازرگانی قدرتمندترین ابزار شبکه در دست شما هستند. اولین برداشت مخاطب شما از شما و حرفه شما کارت ویزیت است. کارت های ویزیت فیزیکی از اهمیت بسیاری برخوردار هستند زیرا ارتباط واقعی انسانی بین شما و مخاطبان شما ایجاد می کنند. در این مقاله ، ما 8 نکته را در مورد اینکه چه اطلاعاتی باید در کارت ویزیت خود وارد کنید ذکر خواهیم کرد.

با الگوی کارت ویزیت با کیفیت یا یک طرح سفارشی که پایه و اساس مناسبی برای ساخت کارت ویزیت است شروع کنید. داشتن یک طرح خوب در دست ، شما باید آن را سفارشی کنید – جزئیات اصلی را به کارت خود اضافه کنید. در اینجا هشت نکته در مورد کارت ویزیت آورده شده است که می توانید با استفاده از آنها کارت ویزیت خود را از یک کاغذ برگردانید که مردم به محض ورود به خانه به سطل آشغال بیندازند و به یک ماده اتصال دهنده قدرتمند تبدیل شود که مانند سوزن های آهن ربا منجر به تبدیل شدن به تجارت شما می شود.

1. آرم و برچسب
به یاد داشته باشید ، کارت ویزیت شما پسوند تجاری شما است. بنابراین اصول طراحی کارت ویزیت را یاد بگیرید. اولین چیزی که باید وارد کنید آرم و برچسب شماست. اینها هویت شغلی شما را به دارنده کارت منتقل می کنند. مطمئن شوید که برند شما فوراً شناخته شده است. این کار را با استفاده از اشکال ، رنگ ها و کلمات به صورت خلاقانه انجام دهید. هر یک از این عناصر در قلب نام تجاری شما است. هدف در اینجا این است که مطمئن شوید با مارک تجاری خود مرتبط هستید (و اینکه به لطف شما به خاطر سپرده می شود).

2. نام و عنوان نقش عملکردی
این به نظر واضح از نحوه طراحی کارت ویزیت است ، مگر نه؟ اما بسیاری از مردم در این مورد اشتباه می کنند. نام کوچک. اگر نام شما دیوید است ، اما کنار شیطان می روید ، آخرین مورد را روی کارت خود قرار دهید ، نه اولین آن را. کارت ویزیت برای ارائه اطلاعات درخت خانواده شما در نظر گرفته نشده است. در مورد نقش شما چطور؟ به عنوان یک فرد مستقل ، کارآفرین یا صاحب مشاغل کوچک ، در تجارت خود کلاه زیادی می پوشید. کدام یک را در کارت ویزیت خود نشان می دهید؟ از نقشی استفاده کنید که عملکرد اصلی شما یا نقش اصلی شما را در تجارت توصیف کند.
وقتی به خانه رسیدم مطمئن نبودم که شغل آن شخص چیست و چرا باید تماس بگیرم. به عنوان مثال ، نگاه کردن به کارت جان ، بنیانگذار Video Masters ، برای من معنای زیادی ندارد. “آیا جان یک فیلمبردار بود؟ یک تدوینگر فیلم؟ یک فیلمنامه نویس؟ آه ، فراموش کردم.” ناخواسته!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا