بازاریابی دیجیتال

5 هک قدرتمند بازاریابی دیجیتال برای افزایش فروش

[19459000]
[19459001]
[19459002]
دسامبر
7 ، 2020
[19459003]
7 دقیقه خواندن
[19459004]

[19459001]
نظرات ارائه شده توسط [19459005] کارآفرین [19459006] مشارکت کنندگان خودشان هستند.
[19459004]

[19459007]
[19459008]

[19459001] بازاریابی دیجیتال م mostثرترین راه برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ، هدایت ترافیک هدفمند به وب سایت شما ، تولید آگهی های با کیفیت و در نهایت فروش نزدیک است. برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که رشد اقتصادی را تقویت کند ، درک موارد زیر مهم است: [19459004] [19459009] [19459010] [19459001] چه مقدار پول باید برای بازاریابی دیجیتال هزینه کرد؟ [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] کدام تاکتیک بهترین بازگشت سرمایه (ROI) را فراهم می کند؟ [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] کدام کانال ها به قیف در لیدهای با کیفیت کمک می کنند؟ [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] برای تقویت کل تجربه خریدار چه کاری می توان انجام داد؟ [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] چگونه واقعاً می توان موفقیت را سنجید؟ [19459004] [19459011] [19459012] [19459001] مهم نیست كه تجارت شما كوچك یا بزرگ باشد ، داشتن یك درک عمیق از آنچه در هنگام اجرای استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اتفاق می افتد برای تصمیم گیری بهتر که نتایج مثبتی دارد بسیار مهم است. بدین ترتیب ، داشتن ابزارها ، فرایندها و افراد مناسب در محل ، فقط به شما کمک می کند تا تلاش های شما برای رسیدن به سایر اهداف تجاری شما افزایش یابد. [19459004] [19459001] [19459013] مرتبط: [19459014] 7 نکته ای که باید در مورد بازاریابی دیجیتال بدانید [19459015] [19459016] [19459004] [19459001] در اینجا 5 هک بازاریابی دیجیتال وجود دارد که به شما در افزایش فروش هم اکنون کمک می کند: [19459004 ] [19459017] 1. ایجاد محتوای ستاره ای برای بازاریابی دیجیتال [19459018] [19459001] کلید ایجاد محتوای مناسب برای شما از نظر کسب آگاهی ، هدایت و فروش مورد نظر شما اطمینان از ارزش افزوده فوق العاده شما . این بدان معناست که مباحثی که درباره آنها می نویسید و نکاتی که ارائه می دهید ، قابل اجرا بوده و توسط مخاطبان شما مصرف می شود. [19459004] [19459001] یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می بینم شرکتها مرتکب می شوند این است که آنها محتوا را توسعه می دهند و امیدوارند که بلافاصله مورد توجه قرار گیرد. بدانید که استراتژی محتوای شما باید هم در اهداف کوتاه مدت و هم در دراز مدت متمرکز باشد. شما واقعاً یک ماراتن می دوید ، نه یک سرعت. [19459004] [19459001] بسیاری از انواع محتوا وجود دارد که می توانید در نظر بگیرید ، بنابراین بیایید چند مورد را بررسی کنیم و همچنین مزایای هر یک را درک کنیم: [19459004] [19459019] [19459020] وبلاگ نویسی – موضوعات تحقیقاتی که در واقع جستجو می شوند برای ، از جمله هشتگهایی که توسط مخاطبان شما استفاده می شود. با نوشتن پست های متفکرانه در وبلاگ راهی برای عضویت در آن مکالمات پیدا کنید [19459011] [19459020] Infographics – مصرف محتوای بصری آسان است ، بنابراین اینفوگرافیک ها را به عنوان راهی برای ایجاد تعامل در وب سایت خود ، گسترش زمان حضور در سایت و وارد کردن CTA (فراخوان برای عمل) برای افراد ، توسعه دهید. برای پرسیدن اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شما ارائه می دهید. [19459011] [19459020] راهنماها و کتابهای الکترونیکی – چه بخواهید محتوای خود را انتخاب کنید یا نه ، مهمتر این است که از آنها به عنوان آهنربا سرب با موفقیت استفاده می شود. این کار را می توانید بدون قرار دادن محتوا انجام دهید زیرا وارد کردن CTA در قسمت های مختلف محتوا به شما کمک می کند تا درک کنید چه چیزی باعث ایجاد تعامل می شود و چه چیزی نه. [19459011] [19459012] [19459001] [19459013] مرتبط: [19459021] می خواهید بدانید Gen Z چگونه در حال تغییر در بازاریابی دیجیتال است؟ [19459015] [19459016] [19459004] [19459017] 2. اجرای تبلیغات اجتماعی [19459018] [19459001] تبلیغات در شبکه های رسانه های اجتماعی کاری مغتنم است. بگذارید بگوییم شما مسئول تولید سرنخ برای محصول B2B SaaS هستید و باید بفهمید چگونه می توانید منجر به فروش مناسب شوید که به فرصت تبدیل می شود – کدام شبکه های اجتماعی را می خواهید در نظر بگیرید؟ [19459004] [19459001] برای مبتدیان ، به این سه مورد نگاه کنید: LinkedIn ، Facebook و Twitter. [19459004] [19459001] شما می توانید شخصیت های خاصی را محدود کنید ، چندین خلاقیت و پیام را آزمایش کنید و داده ها را جمع آوری کنید تا ببینید چه چیزی بهتر از این است. مانند هر استراتژی تبلیغاتی ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغات اجتماعی خود را به صفحه های مربوط به خودشان گره زده اید و نسخه کپی شده از آگهی در صفحه مقصد مطابقت دارد. علاوه بر این ، موارد زیر را در نظر بگیرید: [19459004] [19459022] [19459010] [19459001] دارایی های محتوای خود را در هدایت سوالات و سو استفاده قرار دهید. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] مطمئن شوید كه پیام رسانی شما مشكل و راه حل واضحی را ارائه می دهد. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] برای جلوگیری از خستگی تبلیغات ، چندین دارایی خلاق ایجاد کنید. [19459004] [19459011] [19459023] [19459001] در حین کار تنظیم و تنظیم دقیق کنید. به عبارت دیگر ، بر پیشرفت بیش از کمال تمرکز کنید. [19459004] [19459011] [19459012] [19459017] 3. توسعه بازاریابی الکترونیکی قوی [19459018] [19459001] هنگامی كه اطلاعات سرب را از وب سایت خود جمع آوری كردید ، قدم بعدی منطقی ایجاد گردش كار خودكار است كه منجر به رشد شما می شود. کلید ایجاد گردش کار موثر ترسیم سفر خریدار و همسویی استراتژی ایمیل خود با آن است. [19459004] [19459001] در اینجا برخی از نکات مهم وجود دارد که باید هنگام توسعه خود به خاطر بسپارید: [19459004] [19459024] [19459010] [19459001] محتوا را در اطراف چرخه عمر هدایت خود قرار دهید. [19459004] [19459011] [19459023] [19459001] امتیازدهی سرب را فعال كنید تا بتوانید آنچه را كه باعث درگیری و حركت از یك مرحله چرخه حیات به مرحله دیگر می شود ، پیگیری كنید. [19459004] [19459011] [19459020] [19459001] تقسیم بندی و شخصی سازی کنید. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] چندین موضوع را آزمایش کرده و کپی کنید. [19459004] [19459011] [19459012] [19459017] 4. وبینارهای میزبان [19459018] [19459001] با دعوت از سخنرانان مهمان برای میزبانی مشترک و حتی با مشتریان خوشبختی که از محصول / خدمات شما استفاده می کنند ، با وبینارهای خود خلاقیت ایجاد کنید . [19459025] طبق گفته Xant [19459015] ، 73٪ از رهبران فروش و بازاریابی می گویند كه وبینارها یكی از بهترین راه ها برای تولید آگهی های كیفیت هستند. در واقع ، یک وبینار تنها می تواند بیش از 1000 هدایت را برای شما به همراه داشته باشد. [19459004] [19459001] برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن وبینارهای خود ، موارد زیر را انجام دهید: [19459004] [19459026] [19459027] [19459001] تحقیق کنید و موضوع مناسب را انتخاب کنید. همانطور که در مورد موضوعات وبلاگ خود انجام می دهید ، با موضوعات وبینار خود نیز همین کار را انجام دهید – این مربوط به هدف جستجوگر و نیازهای مخاطبان هدف است ، یعنی مشکلی که حل می کنید. [19459004] [19459011] [19459028] [19459001] در مورد استراتژی ارتقا for وبینار خود تصمیم بگیرید. برخلاف سایر تبلیغات شما که برای تبلیغ راهنما یا جستجوی مستقیم انجام می شوند ، وبینارها حداقل به 1-2 هفته دوره تبلیغاتی نیاز دارند. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] یک سری ایمیل تبلیغاتی و همچنین یادآوری ایجاد کنید. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] تبلیغات اجتماعی را اجرا کنید و حتی تبلیغات موتور جستجو را انجام دهید. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] فقط از پاورپوینت یا نمایش اسلایدهای Google خارج شوید. با وبینارهای خود تعامل داشته باشید. [19459004] [19459011] [19459023] [19459001] اطمینان حاصل كنید كه وبینار در صورت تقاضا در دسترس است و سپس یك سری ایمیل پیگیری و تبلیغات برای ادامه مشاركت داشته باشید كه به فرصت تبدیل می شود. [19459004] [19459011] [19459012] [19459017] 5. رویکرد هک رشد را تحت فشار قرار دهید [19459018] [19459001] هک رشد رویکرد آزمایش تقریباً هر آنچه را که می توانید در طول سفر خریدار انجام دهید ، به این ترتیب در مورد آنچه که باعث می شود ، شفافیت پیدا کنید منجر به علاقه مند شدن و سپس پیشرفت در فروش می شود. نکته جالب در مورد هک رشد این است که می توانید آن را در تک تک روشهای بازاریابی دیجیتال اعمال کنید. [19459004] [19459001] [19459013] مرتبط: [19459029] ‘امیلی در پاریس’: 3 اشتباه در بازاریابی دیجیتال سری Netflix ساخته شده [19459015] [19459016] [19459004] [19459001] در اینجا چند نمونه قابل استفاده وجود دارد كه می توانید استفاده كنید: [ 19459004] [19459030] [19459023] [19459001] تیترهای آزمایشی A / B و CTA برای صفحات فرود هدفمند كه با تبلیغات و صفحه اصلی شما گره خورده است. [19459004] [19459011] [19459010] [19459001] ایمیل های خود را در هر بخش و حتی اشخاص شخصی سازی کنید. [19459000] [19459004] [19459011] [19459012] [19459017] بازاریابی دیجیتال خوب در مقابل بازاریابی دیجیتال عالی [19459018] [19459001] آنچه كه بازاریابی دیجیتال خوب را از بازاریابی دیجیتال عالی جدا می كند فقط توانایی شما در صرف یك تن پول نیست ، بلكه برای از این پول برای نشان دادن مسئله واقعی حل شده استفاده کنید. به عبارت دیگر ، شما در حال فروش راه حل یک مشکل روشن هستید و می توانید نشان دهید که چگونه قادر به انجام این کار هستید. [19459004] [19459001] به طور خاص ، مردم از مردم خرید می کنند ، نه از شرکت ها. بنابراین ، اصالت داشتن در رویکرد خود و هدایت صریح از انجام معامله ای معاملات تنها در طولانی مدت به شما کمک می کند. [19459004] [19459001] سرانجام ، هم بصورت ادغام خود و هم داده هایی را که جمع آوری می کنید ادامه دهید تا به پیشرفت و پیشرفت تجارت خود کمک کنید. به بازاریابی دیجیتال فقط به عنوان یک راه حل 1: 1 – درآمد و هزینه خارج – نگاه نکنید. در عوض ، از قدرت بازاریابی دیجیتال برای ایجاد آگاهی استفاده کنید که فقط فراتر از یک قطعه خلاقانه یا محتوایی گسترش یابد. تغییر دیدگاه شما به این رویکرد به شما کمک می کند تا نیازهای مشتریان هدف خود را سرلوحه کار خود قرار دهید و به نوبه خود از ابتکارات رشد خود حمایت کنید. [19459004]

[19459031]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا